![]() |
Wat vinden jullie een grote penis?!
Dit is meer een vraagje voor de meiden onder ons.
Ik heb een vriend met een penis die 19cm lang is, en de omtrek is 14cm. Is dit groot? Tijdens de seks doet het wel zeer, komt dit omdat hij groot is? Want vinden jullie van deze lengte? Zou je zo een willen? |
Waarom is dat precies een vraag voor de meiden?
|
Citaat:
|
Want iedere vagijn is hetzelfde :confused:
|
Ik ben dan wel geen meid maar dat is toch een aardig grote pik. Maar als je bedenkt dat door die zelfde opening een babyhoofd moet komen valt 14 cm dan wel weer mee. Zorgen dat je goed nat en ontspannen bent zou moeten helpen of anders wat glijmiddel. En misschien moet je vriend wat rustiger neuken.
|
Die is best heel groot en dik.
|
Wat vind je zelf van z'n formaat? @sassie24
|
vergelijking met bevalling/babyhoofd is zo dom :facepalm:
|
Citaat:
|
Omdat je tijdens een bevalling onder invloed bent van allerlei hormonen die ook voor die rekbaarheid zorgen en tijdens seks niet...
|
Bij de seks worden meisjes nat. Denk je nou echt dat hormonen daar niks mee te maken hebben?
|
haha, dus jij denkt dat dat vergelijkbaar is? dat als een meisje nat wordt er meteen een kinderhoofd door past? ga ff research doen voordat je wat brabbelt.
|
Citaat:
|
WTF je perst toch geen kind uit je kut omdat het zo lekker is. Dat er een bowlingbal in je kut past wil niet zeggen dat een pik van 14 cm dan gelijk lekker moet voelen of dat het dan klein is omdat het kleiner is dan een bowlingbal.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Die van mij is 18cm besneden ben bang dat jullie meisjes hem te klein vinden
|
De meeste kunnen niet eens meer dan 20 cm in zich nemen, dus niet nodig ;)
|
Citaat:
|
Ik heb ooit iemand gehad die was 23 op 4 dit was gwn de hel liever 16 op 6 ofzo
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Always feed the troll. Because they'll inevitably meet me and lose their teeth.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:12. |