![]() |
Slapen
Heey iedereen ik heb een vraag is het slecht als je nooit slaapt en zo ja waarom dan??? Ik heb zelf vaak geen leuke dromen en het liefst wil ik nu nooit meer slapen:( Mijn vader vertelde een keer dat toen zijn vader overleed dat hij de dagen wanneer mijn opa in het ziekenhuis lag ( van donderdag t/m dinsdag ) dat hij helemaal niet sliep en toen hij eindelijk dinsdag in de nacht sliep omdat mijn opa overleed mijn vader door mijn moeder om het uur wakker gebeld moest worden ( mijn moeder moest toen werken ) omdat hij anders zelf niet meer wakker werd. Kan dat wel ?:eek:
X |
Niet slapen is niet bepaald gezond. Je lichaam heeft rust nodig. Als je veel nare dromen hebt zou je eens kunnen kijken naar factoren die daar invloed op hebben, heb je veel stress, eet je bepaalde dingen die ervoor zorgen dat je onrustig slaapt, kijk je veel enge films?
|
Heb je ook andere problemen? Heftige nachtmerries zijn een symptoom van PTSD.
Verder is slaapgebrek erg ongezond. Als ik het goed begrijp raken bepaalde stofjes in je hersenen dan op, waardoor je hersenen 'oververhit' raken. Je vult de stofjes weer aan door te gaan slapen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:16. |