![]() |
13e verjaardag
heyy! Ik ben bijna 13 en ga een feestje geven met 10 vriendinnen. (we zijn dus in totaal met 11):lief: Ik weet alleen niks om te doen.:'( Ik wil graag een themafeestje geven dus heeft iemand een idee?:confused: Ik heb een paar dingen die ik leuk vindt om te doen: 1. turnen
2. HP kijken:y 3. reizen (naar het buitenland gaan;) 4. Netflix kijken 5. buiten in bomen klimmen enzov. Ik hoop dat jullie ideeën voor mij heeft want ik kan niks bedenken..... XXX Anoniem.xx |
? Ik ben ook tiener en aan mij (jongen) lijkt er nix aan. Maar Netflix klinkt wel goed, ook kan je misschien wat bakken ofzo. Ik weet niet hor jij en je vriendinnen zijn, al meet volwassen of echt nog kind?
|
Als je sportieve vriendinnen hebt zou je misschien een survival middag kunnen doen. Als je vriendinnen ook van Harry Potter houden en het niet gênant vinden zich te verkleden kan je ook een verkleedfeestje geven, met een magisch thema (of specifiek Harry Potter thema). Als je het thema consequent doorvoert in mooie decoraties en het eten hoeft dat helemaal niet kinderachtig te zijn.
Je zou ook met elkaar een workshop kunnen volgen. |
Als het lekker weer is kun je ook een tuinfeest geven ofzo, en dan met een vuurkorf en mashmellows ofzo. Anders kun je ook een filmavond houden met popcorn en evt een thema dat te maken heeft met de film
|
Als je een grote tuin hebt kun je vragen of je vriend(inn)en een tent enzo meenemen zodat je kan kamperen en dan net zoals Positive Mind zei met vuurkorf en marshmallows
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:23. |