![]() |
Spastische aanvallen tijdens masturbatie?
Hee guys,
De laatste tijd ben ik weer wat meer bezig met het (her)ontdekken van m'n eigen lichaam, omdat ik het al een aantal jaren niet kon doen wegens gezondheidsproblemen. Het zit dus zeg maar zo; iedere keer als ik mezelf masturbeer (vingeren), krijg ik een soort van spastische aanvallen. Ik heb dan het gevoel alsof m'n spieren binnenin m'n vagina aan het samentrekken zijn. Je moet je dan zeg maar voorstellen dat ik helemaal op en neer ga zonder 'echte' geslachtsgemeenschap te hebben. Hebben meerdere meiden/vrouwen hier last van? Of hebben de heren onder ons een vriendin die dat ook heeft? Het gekke is, dat m'n vriend zich ook al zorgen begon te maken omdat het er (een beetje) onnatuurlijk uitziet. Hij vroeg of alles wel goed met me ging... Oké, ik hoop dat m'n uitleg zo een beetje duidelijk is, omdat jullie natuurlijk geen echt beeld erbij hebben, heb ik het zo goed mogelijk probeert uit te leggen. - Anna. |
Normaal gesproken vinden er wel spiersamentrekkingen in je vagina plaats als je klaarkomt.
|
|
Ja, klinkt bekend, als ik klaar kom heb ik dat eigenlijk ook. Je zou kunnen zeggen dat je gewoon ff de controle verliest en je lichaam doet wat hij wil. Ik vind dat zo lekker! (Ben beetje verslaafd daar aan)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:13. |