![]() |
Ik doe een vreugdedansje
want ik heb net bericht van het Piet Zwart Institute dat ik ben toegelaten tot de master Education in Arts :lief: En ik vond het mega spannend want ze nemen maar 12 mensen per jaar aan. En aangezien mijn vriend ook een nieuwe baan heeft in Rotterdam, gaan we verhuizen. Dus lieve mensen, waar wil ik wonen in Rotterdam? Enlighten me :lampje:
|
Gefeliciteerd!
En geen idee. |
Gefeliciteerd!
Ik zou zelf niet zo snel in Rotterdam Zuid gaan wonen, Rotterdam Noord lijkt me wel prima. |
Alles rondom het centrum is wel prima. Ik zou niet op zuid willen wonen en niet in noord ver buiten de ring.
|
Citaat:
|
Gefeliciteerd!!!
Sowieso niet op Zuid gaan wonen. Charlois en Feyenoord komen veel langs bij de huurhuizen, maar ik kom zelf uit die buurt en het is niet bepaald chill. Noord is prima, en West/Delfshaven zijn ook wel okee. |
Kralingen, Noord, Delfshaven, Zuid kan ook prima op wat wijken na.
|
Oude Westen, Nieuwe Westen en Middelland zijn leuk, Noord, Kralingen, Crooswijk, Blijdorp. Zuid zou ik niet zo snel gaan wonen.
|
Nice (y) Over Rotterdam geen idee.
|
Beetje krampachtig dat iedereen Zuid afraadt hoor.
|
Citaat:
En thanks voor de tips! We gaan binnenkort even een weekendje naar Rotterdam en daar dan ook gewoon een beetje fietsen en loeren. Ik heb er wel veel zin in. Al vind ik het ook wel spannend om Amsterdam na 10 jaar achter te laten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het staat mij al tegen om altijd de brug of de tunnel door te moeten.
|
Citaat:
|
Geen intercities, 4 stoptreinen per uur van niets naar nergens.
|
Ik woon tien minuten fietsen of twintig minuten lopen van Rotterdam centraal vandaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Blijdorp is ook noord.
|
Net dan, vooruit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gaaf naerdo! De laatste keer dat ik in Rotterdam was, is vijftien jaar geleden dus ik heb geen idee.
|
Groetjes vanuit het Loydkwartier! :cool: Al zit ik nu bij de De Machinist, want ik heb nog geen internet en er zitten klanten op hun teksten te wachten :lisa:
|
:cool:
|
Dat is bij mij om de hoek!
|
Dus jullie wonen in de buurt van de Kunsthal en de Euromast?
|
Citaat:
|
Dat is met fiets uit de schuur halen en een plek zoeken in de stalling op cs!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja! |
Leuk! Was vorige week in Kunsthal en ben ook gaan kijken in die drijvende Chinese super. En ik ga binnenkort ook een keer met de Berenboot mee!:lief:
|
Citaat:
|
En met de musea ben je vast bekend, maar Booijmans :lief: KunstHal heeft ook wel leuke expo's, soms.
|
En de Koekela voor koffie en een taartje (y) op de Nieuwe Binnenweg
|
Omg ja, hoe kan ik de Koekela nou vergeten :lief:
|
Oh en stadstuinwinkel Stek als je van planten houdt :lief:
|
Voor ontbijt/lunch is Bertmans trouwens super leuk maar dat is op de Zaagmolenkade in het Oude Noorden.
|
Citaat:
En over Gijs heb ik ook al van meerdere mensen goede verhalen gehoord (y) |
Ik raad ook Zuid af. Voor de rest dicht bij centrum, Delfshaven bij mij favoriet want daar kom ik vandaan (ook dicht bij de Euromast ja).
|
En gefeliciteerd! Whoopwhoop. :cool:
|
*O*
|
Piet Zwart is racisme :s
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:03. |