Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Hoe te beginnen? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1933298)

LOVEMEE 10-06-2017 18:49

Hoe te beginnen?

Hey
Dus ik en een goede vriend zijn heel eerlijk tegenover elkaar. Wij hadden het laatste over sex. Wij hadden besloten intiemer met elkaar te worden. Wij hebben al alles gedaan behalve sex. Voor ons moest het perfect zijn, want het is de eerste keer. Maar wij weten nog niet hoe wij beginnen moeten. Wij weten wat wij lekker vinden, maar niet hoe wij de eerste keer het beste aangaan. Ik zou graag tips willen krijgen hoe ik mijn beste vriend het beste geil maak. Ook wou ik graag tips hoe wij het beste kunnen doen voor het aangenaam te maken voor beide. Hij gebruikt een condoom en ik ben al 2 jaar bezig met de pil dus veilig doen wij het in ieder geval. Graag zoveel mogelijks tips wel a.u.b

Groetjes Victoria

Elin3 10-06-2017 19:23

Wat doen jullie nu al? Zoenen? Handwerk? Mondwerk? Bouwt de seksuele spanning langzaam op? Hoe gaat dat tussen jullie?

LOVEMEE 10-06-2017 20:23

Wij hebben al handwerk, mondwerk, zoenen en tongen. De seksuele spanning is er amper, duurt dan wel lang tot dat die er is. Tussen ons gaat het goed en zeggen eerlijk wat we willen en wat niet.

Jongen14 Y/O 10-06-2017 23:59

Zoizo neuken op een plek waar niemand is. Niet dat als je zit te neuken je steeds bang bent dat je ouders binnen komen ofzo. En het moet een comfortabele plek zijn. Doe het rustig aan en neem je tijd. Als hij stappen achteruit zet wacht dan even. Als hij stappen vooruit zet, zet dan ook stappen naar voren.

Elin3 11-06-2017 08:13

Citaat:

LOVEMEE schreef: (Bericht 34364759)
Wij hebben al handwerk, mondwerk, zoenen en tongen. De seksuele spanning is er amper, duurt dan wel lang tot dat die er is. Tussen ons gaat het goed en zeggen eerlijk wat we willen en wat niet.

Seksuele spanning en aantrekkingskracht is i.m.o. juist datgene wat seksuele activiteit zo fijn maakt. Het elkaar een beetje uitdagen, verleiden of simpelweg beginnen met zoenen en merken dat je eigenlijk veel meer wil dan alleen zoenen. Het fysieke deel voelt lekker, maar juist de interactie met de ander maakt het leuk.

Pluis 11-06-2017 09:05

Citaat:

LOVEMEE schreef: (Bericht 34364759)

Is dat een lijstje van wat jullie met elkaar doen of wat je ooit al eens hebt gedaan? Als je al zo ver bent samen is de stap naar penetratie namelijk niet zo groot

LOVEMEE 11-06-2017 10:08

Bedankt voor de tips, maar ik heb nog een vraag.
Wij wouden in het water/douche beginnen zijn er daar dingen waarop wij moeten letten? Of is dit een slecht idee?

Elin3 11-06-2017 10:22

Citaat:

LOVEMEE schreef: (Bericht 34365023)
Bedankt voor de tips, maar ik heb nog een vraag.
Wij wouden in het water/douche beginnen zijn er daar dingen waarop wij moeten letten? Of is dit een slecht idee?

Je vagina sluit zich altijd een beetje wanneer deze nat wordt, en water heeft ook niet dezelfde werking als glijmiddel of afscheiding. Geen ideale omstandigheden dus. Als ik jullie was zou ik het eerst eens gewoon in de slaapkamer proberen, en daarna verder experimenteren.

Pluis 11-06-2017 12:35

Water glijdt niet zo lekker, maar het is wel heel leuk samen onder de douche! Als het niks wordt kun je altijd nog verhuizen naar de slaapkamer

LOVEMEE 11-06-2017 12:38

Zijn er bepaalde dingen die het aangenamer maken? Wij zijn alleen dat is al geregeld, maar wij hebben nog altijd het probleem dat wij elkaar slecht kunnen stimuleren. Hoe kunnen wij ons beter stimuleren en hoe zorgen wij ervoor dat het orgasme lang genoeg is voor beide. Wij willen er geen spijt van krijgen en kunnen genieten zolang mogelijk. Wij zijn beide 18

TresCoolxx 11-06-2017 17:34

Citaat:

LOVEMEE schreef: (Bericht 34365077)
maar wij hebben nog altijd het probleem dat wij elkaar slecht kunnen stimuleren. Hoe kunnen wij ons beter stimuleren?

Vertel elkaar goed wat je lekker vindt en stuur de ander bij als het de 'verkeerde' kant op gaat! Dus als hij iets doet wat jij niet zo lekker vindt bij bijvoorbeeld het beffen dan vertel je hem lief dat je het niet fijn vindt en hoe hij het wel zou moeten doen

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:18.