![]() |
Bestaat er iets van clips om bhbandjes aan de bandjes van je jurk te klikken
Zodat de bh-bandjes onder de straps van een jurk vallen?
Ik meen ooit zoiets te hebben gezien, maar ik kan het niet vinden. |
Veiligheidsspeldje?
|
Dat is mn optie voor als wat ik wil niet bestaat. Maar ik wil eigenlijk dat je t niet kan zien. Maar ik dacht echt dat er van die kleine clips waren die je over allebei heen kunt schuiven zodat ze samen blijven zitten.
|
Jezus, wat bestaan er veel van dat soort dingen! (niet dat ik al gevonden heb wat je zoekt, maar dat komt nog)
https://www.zalando.nl/dames/magic-b...ic+bodyfashion |
Ja echt eah :D ik kom ook zoveel nieuwe intrigerende dingen tegen.
|
Op YouTube ook nog niet veel geluk. Ik denk toch dat je lekker zo'n opplak-BHtje moet!! :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Van die doorzichtige bandjes kan ook nog.
|
:'(
|
Ja, ik vind het ook niet mooi.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zowel bij de honkemoller, livera en de duurste lingeriezaak van de stad konden ze me niet helpen. Dus ik denk dat ik zelf aan de knutsel moet. |
Ze probeerde me allemaal doorzichtige bandjes aan te smeren ook :'(
|
En nu we het toch over tetten en beauty hebben. Ik wilde een nude lippenstift, maar t stond me nooit zo goed als ik wilde. totdat ik las dat je de nude moet uitzoeken op basis van de kleur van je tepels. En god wat was dat een goed idee :cool: staat perfect zoals ik wilde :'D
|
Wat is nude lippenstift?
|
Koop een strapless beha van Wonderbra. Zit als een huis!
|
Citaat:
Citaat:
|
Dubbelzijdige tape die je makkelijk kan verwijderen? Tesa dingen oid. Zal vast wel n avond blijven zitten.
|
Citaat:
|
Is een paperclip in de kleur van de jurk geen idee?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zie nu half vrouwelijk Onzin voor me met een lipstick bij hun ontblootte tepels. :D
Ik denk dat ik het morgen maar eens bij de Bijenkorf ga testen. :evil: |
Citaat:
|
Ik ben vooral ook benieuwd als het wel goed blijft zitten, hoe je het eraf krijgt :lisa:
|
Citaat:
|
|
Dat is om de bandjes van je bh vast te zetten, niet je BH aan je jurk vast.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oké!
|
Ik heb sinds deze topic al 3 x naar m'n tepels gekeken. :D
|
Kijk je zo weinig naar je tepels?
|
Hahaha je noemt het woord 'tepels' en je hebt meteen een pb van een onbekende mannelijke lurker. :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb zo'n rondje met 2 inkepingen, daarmee kun je de bandjes op je rug bij elkaar vastzetten, dan wordt het zo'n racerback. Is niet heel goed voor je bh alleen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En voor mij en miekje dus ook :p |
Het zullen vast ook wel evolutionaire driften zijn die maken dat mannen dat een aantrekkelijke kleur vinden. :herp:
|
Volgens mij is mijn tepel niet egaal genoeg van kleur om daar een lippenstift bij uit te zoeken :o
|
Ik vraag me nu ineens af of dit dan ook zo gaat met nude nagellak 🤔
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:42. |