![]() |
Typografen aller landen, verenigt u!
Eh ik bedoel, wat is hiervan het leukste lettertype, wat zijn jullie associaties?
Het is voor een logo voor een game voor jonge kinderen, thema is zeilschepen, piraten, Caribisch, zon, zee, strand, enzovoorts. Andere dingen waar ik op mik zijn speels en uniek/bijzonder/herkenbaar, maar wel leesbaar (ze leren hier blijkbaar alleen nog maar blokletters op school :|) https://i.imgur.com/LPT7qqh.png En ja die midden-onder is keihard gejat van Pirates of the Caribbean en niet mijn idee :rolleyes: |
Ik ken wel een paar mensen die er heel erg mee bezig zijn van reddit. Moet ik je in contact proberen brengen?
|
Ha ik overwoog inderdaad al om hier een geschikte subreddit voor te vinden, maar wat jij voorstelt vind ik ook prima!
|
Linksonder, rechtsboven en middenboven vind ik leuk! Middenmidden is prettig leesbaar voor grotere stukken tekst.
|
Citaat:
|
Linksonder en midden boven (y)
|
Citaat:
|
Yisss links onder en midden boven (y)
|
Ik zou voor de middelste van links gaan!
|
Linksonder.
|
Midden links of midden-midden voor een hele tekst.
|
Thanks fam! :yeah: (y)(y)
Spoiler
|
Dan midden links :Y
|
Citaat:
|
Waarom gebruiken mensen slack /serieuze vraag. IRC, waar het op gebaseerd is, kan tien keer meer. Ik begrijp het niet.
|
Omdat IRC niet meer hip is. En Slack klinkt heel cool. Ofzo?
|
Citaat:
|
Ik hoop dat dit soort "innovaties" zo snel mogelijk in rook opgaan en het vermogen van de idioten die het bedacht hebben ook eigenlijk :bloos:
|
Linksonder
|
Ik vind midden-boven het meest geschikt voor een logo. Linksonder kan ook, maar dikgedrukt past imo beter.
|
middenboven middenmidden
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Irssi <3 BitchX kan de tyfus krijgen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:10. |