![]() |
Wanneer nog maagd
Ik vraag me eigenlijk af wanneer je nog maagd bent want sommige zeggen dat je geen maagd meer bent als je maagdenvlies is gescheurd (dat kan ook gebeuren als je gaat zitten). Sommige zeggen dat je geen maagd meer bent als je vingert of pijpt.
Maar wanneer ben je nou eigenlijk geen maagd meer. |
Als je seks heb gehad
|
Exact wanneer je daadwerkelijk sex hebt gehad
|
Inderdaad als je met iemand sex hebt gehad. Het gaat dan veelmeer over het feit dat je geneukt hebt dan dat je maagdenvlies wel of niet gebroken - of open - is.
Je bent ook nog steeds maagd als je maagdenvlies gebroken is doordat je bv. al veel met dildo's hebt gespeeld en zo het vlies hebt opgerekt of gebroken is. Het gaat dus echt over wel of niet geneukt hebben. |
Die definitie moet je misschien vooral voor jezelf bepalen. Waar begint seks voor jou, wat vind je echt intiem. Traditioneel gezien ben je geen maagd meer na geslachtsgemeenschap (penis in vagina), maar volgens die definitie zou een lesbische vrouw nooit ontmaagd kunnen worden middels lesbische seks. Bepaal dus voor jezelf wat jij mee vind tellen. Is dat alleen een penis in een vagina, of tellen andere seksuele ervaringen (met jezelf, anderen of speeltjes) voor jou ook mee?
|
Citaat:
|
Citaat:
Als jongen met een seksuele ervaring met een andere jongen zou je ook kunnen zeggen dat je anaal ontmaagd bent. |
Ik vind als er penetratie in de vagina heeft plaatsgevonden, dat je vanaf dan geen maagd meer bent. Dit geld voor het meisje maar ook voor de jongen
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:44. |