Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Wanneer nog maagd (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1933445)

loki_neko 14-06-2017 21:15

Wanneer nog maagd

Ik vraag me eigenlijk af wanneer je nog maagd bent want sommige zeggen dat je geen maagd meer bent als je maagdenvlies is gescheurd (dat kan ook gebeuren als je gaat zitten). Sommige zeggen dat je geen maagd meer bent als je vingert of pijpt.
Maar wanneer ben je nou eigenlijk geen maagd meer.

Quaiz 14-06-2017 21:25

Als je seks heb gehad

Dr4akje 14-06-2017 21:31

Exact wanneer je daadwerkelijk sex hebt gehad

Aardbeimeisje 14-06-2017 21:32

Inderdaad als je met iemand sex hebt gehad. Het gaat dan veelmeer over het feit dat je geneukt hebt dan dat je maagdenvlies wel of niet gebroken - of open - is.

Je bent ook nog steeds maagd als je maagdenvlies gebroken is doordat je bv. al veel met dildo's hebt gespeeld en zo het vlies hebt opgerekt of gebroken is.

Het gaat dus echt over wel of niet geneukt hebben.

Elin3 14-06-2017 22:37

Die definitie moet je misschien vooral voor jezelf bepalen. Waar begint seks voor jou, wat vind je echt intiem. Traditioneel gezien ben je geen maagd meer na geslachtsgemeenschap (penis in vagina), maar volgens die definitie zou een lesbische vrouw nooit ontmaagd kunnen worden middels lesbische seks. Bepaal dus voor jezelf wat jij mee vind tellen. Is dat alleen een penis in een vagina, of tellen andere seksuele ervaringen (met jezelf, anderen of speeltjes) voor jou ook mee?

xVandaag 15-06-2017 21:28

Citaat:

Elin3 schreef: (Bericht 34366613)
Die definitie moet je misschien vooral voor jezelf bepalen. Waar begint seks voor jou, wat vind je echt intiem. Traditioneel gezien ben je geen maagd meer na geslachtsgemeenschap (penis in vagina), maar volgens die definitie zou een lesbische vrouw nooit ontmaagd kunnen worden middels lesbische seks. Bepaal dus voor jezelf wat jij mee vind tellen. Is dat alleen een penis in een vagina, of tellen andere seksuele ervaringen (met jezelf, anderen of speeltjes) voor jou ook mee?

Als je sex met jongen heb gehad (homo) ben je dan ook ontmaagd of kan het alleen met meisje?

Elin3 15-06-2017 21:39

Citaat:

xVandaag schreef: (Bericht 34366988)
Als je sex met jongen heb gehad (homo) ben je dan ook ontmaagd of kan het alleen met meisje?

Dat is dus iets wat jij voor jezelf moet bepalen ;) Het is niet zo dat je na zoenen, handwerk en orale seks nog compleet seksueel naïef bent, en na seks (of anale seks) ineens die seksuele onschuld kwijt bent. Dat is een geleidelijk iets. Ik denk dat het daar meer mee te maken heeft dan een harde grens of er wel of niet een penis in een vagina is geweest.

Als jongen met een seksuele ervaring met een andere jongen zou je ook kunnen zeggen dat je anaal ontmaagd bent.

JustInHere97 16-06-2017 00:22

Ik vind als er penetratie in de vagina heeft plaatsgevonden, dat je vanaf dan geen maagd meer bent. Dit geld voor het meisje maar ook voor de jongen

Elin3 16-06-2017 06:14

Citaat:

JustInHere97 schreef: (Bericht 34367039)
Ik vind als er penetratie in de vagina heeft plaatsgevonden, dat je vanaf dan geen maagd meer bent. Dit geld voor het meisje maar ook voor de jongen

Dus iemand die alleen seksueel actief is met iemand van hetzelfde geslacht blijft altijd maagd?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:44.