![]() |
Hoge nood
Hoi!
Ik ben een meisje van 16 en zit eigenlijk met een serieuze vraag. Zoals jullie waarschijnlijk weten is het vrij ongemakkellijk om met je ouders over seksualiteit te praten, bij mij is dat dus ook zo haha. Ik zou heel graag een seksspeeltje willen, dildo en vibrator.. ik heb het al een keer gebruikt en zou nu liever zelf een aanschaffen. Hoe moet ik dit aanpakken? Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn ouders niets in de gaten hebben.. kan namelijk als 16-jarige geen seksshop binnen... Alvast bedankt, Groetjes Een best opgewonde tiener |
Je kan ze bijvoorbeeld bij bol.com bestellen en kiezen om het pakketje bij een AH naar keuze op te halen.
|
Ze hebben ze geloof ik ook bij de Etos tegenwoordig, dan hoef je hem niet online te bestellen.
|
Idd, ik zag laats vibrators bij de kruidvat bij de condooms en glijmiddel. Maar in een apotheek hebben ze het volgens mij ook
|
Ja, inderdaad alweer heel wat jaartjes geleden toen ik nog bij mijn ouders woonde. Met rooie kop bij de kassa...
Ik weet het nog steeds heel goed! Wat voelde ik me opgelaten. Nu vind ik het nogsteeds wel beetje opwindend om pakje condooms zo over de toonbank te schuiven om af te rekenen... Blijft om de een of andere reden (bij mij) altijd beetje genant. Maar doe het gewoon, we doen het tenslotte allemaal! |
Internet is dan wel ideaal! Op je gemak uitzoeken, betalen en toegestuurd krijgen. En vaak nog de andere dag!
|
Seksshop kun je wel in vanaf 16 jaar
|
Ik ben bijna 14, ik zou er ook wel eentje willen. Ik zou er als ik jou was er over gaan praten met je MOEDER, mijn vader mag t dan van mij nii weten hihi
|
En echte dsex totaal nog nii
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:01. |