![]() |
Met goede vriend op bank chillen
Hoi Hoi!
Ik zit even met een vraag, Is dit gay als je met een goede vriend van je op de bank gaat zitten en vervolgens armen om elkaar heen slaat voor een tijdje, en dicht tegen hem op zitten, hoofd op schouder leggen, beetje strelen, elkaars hand vasthouden. Als ik dit doe raak ik wel opgewonden van en ontspannen plus warm gevoel. Ik ben absoluut geen homo |
Ik zelf zou dit nooit met een vriend doen. Maar je zegt dat je er opgewonden raakt wat toch miss wel een seintje geeft. Zou je verder willen gaan dan dit?
|
Ja, zoeken naar lichaams warmte en aanrakingen van een andere man en opgewonden ervan raken lijkt mij toch wel sterk punt van gay zijn. Of bi
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De mate waar in je daarmee verder gaat en in herhaling vervalt, is volgens De Grote Van Dale bepalend, voor het gaan vallen op het geslacht als jij zelf. Raak je er dus aan verknocht dan ben je homo of biseksueel.
|
Citaat:
En dat maakt verder niets uit. Je wordt zo geboren. Ik heb nooit de behoefte gehad om op dat vlak ook maar iets met een man te onderzoeken of experimenteren. Ik zie mijzelf dus ook als hetero. |
Citaat:
|
Zeker weten gay, ik zou degene meteen een stomp verkopen. Maar probeer het niet ontwijken er is niks mis mee.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet iemand uitschelden vanachter een telefoon of computer. Iedereen is vrij van mening, ik weet niet wat er privé allemaal gaande is maar ik zie nu alleen deze berichten en Deadlock doet ook altijd mij proberen te corrigeren
|
Citaat:
Citaat:
Vrijheid van meningsuiting is trouwens beperkt in Nederland. Daarnaast heeft het slechts betrekking op juridische vervolging van De Staat. Zij mogen jou niet strafrechtelijk vervolgen of opsluiten voor dingen die je zegt vanuit een overtuiging. En zomaar wat roeptoeteren kan grote gevolgen en zeer ernstige consequenties hebben. Is het bijvoorbeeld vrijheid van meningsuiting om "Bom!" te roepen op Schiphol? Lijkt me niet. Maargoed, vrijheid van meningsuiting heeft hier geen kut mee te maken. Citaat:
|
Opvoeden kan ook met iets zachtere hand (uhm, mond) ;)
|
De eerste paar keer dat hij werd aangesproken op onwaarheden, deed hij ze simpelweg af als "een mening van een ander" of "nou en, ik heb gewoon een foutje gemaakt", maar pas na herhaald aandringen. Zachte heelmeesters...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Eens met Elin03. En wat er gebeurt bij een keertje met iemand op de bank zitten zegt ook niet zoveel. Verder weet ik niet hoe oud je bent maar op jonge leeftijd is het sowieso allemaal nog wat minder duidelijk. Uitprobeer gedrag is dan normaal.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ok, ik kan me voorstellen dat je daar niet op zit te wachten maar als een goede vriend dat doet kun je het hem óók zeggen i.p.v. hem een stomp te geven.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou, ik kan je verklappen dat ik ontzettend blij en met deadlock hier op het forum! Die zeGt tenminste waar het op staat.
|
Heel lief allemaal jongens, maar dat is niet waar dit topic over gaat :p
|
Ik zou heel erg verbaasd zijn als een vriend dit opeens bij mij doet, ik zou ook wel het idee krijgen dat hij andere dingen wil doen dan alleen vrienden zijn
|
Citaat:
Ik zeg gewoon: voelen beide partijen er zich prettig bij dan is het toch goed Slaat hij een arm om je heen en jij ervaart dat als prettig, of andersom jij bij hem, wat maakt het dan nog uit? Op dat moment geldt dat je er beide gelukkig van wordt en moeilijker moet je het niet maken. Laat je niet leven, maar maak je leven. Robert |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:50. |