![]() |
Depressief na blowen
Hallo mensen
Ik heb een vraagje... waardoor komt het dat ik depressief word nadat ik geblowt heb? terwijl tijdens het blowen ben ik dolgelukkig *O* als het dan uitgewerkt is merk ik nog niets maar na zo'n 6 a 12 uur voel ik me echt somber-O- en soms duurt het wel een paar dagen :n ik weet dat ik te horen zal krijgen dat ik moet stoppen met blowen...maar dat is moeilijker dan verwacht en gehoopt :| |
Heb daar ook welis last van. Dat heb je gewoon als je blowed. Wil je het niet meer dan moet je stoppen. je kan op Google de effecten wel vinden.
|
Wss ben je allerdaags al ongelukkig en als je je dan zo goed voelt tijdens dat je stoned bent en daarna kickt pas in dat je ongelukkig bent. Dus zoek iets waarvan je vrolijk word zonder blowen zodat je positiever wordt.
|
Een somber gevoel herken ik niet na het blowen, wel kan je er erg moe van worden als je een goede J op hebt.
|
Als je bijzonder 'up' bent tijdens het blowen, kan het opnuchteren voelen als een heftige val van emotie terug naar je normale gemoedstoestand. Of zie het zo: als je blowt leen je alle geluk van de komende twee dagen en gebruik je het in een paar uurtjes op.
|
Jongens, alsjeblieft, zullen we gewoon net doen alsof we allemaal wel iets over cannabis hebben gelezen en het houden op "Neerslachtigheid door het gebruik van cannabis."? Dat is een van de klassieke bijeffecten.
|
Citaat:
|
"Wss ben je allerdaags al ongelukkig en als je je dan zo goed voelt tijdens dat je stoned bent en daarna kickt pas in dat je ongelukkig bent. Dus zoek iets waarvan je vrolijk word zonder blowen zodat je positiever wordt."
Impliciete ontkenning. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vindt het niet incorrect, en als iemand alleen maar een negatieve reactieop mijn tip geeft, kan je het beter voor jezelf houden tenzij het iets is waarmee iemand een verkeerd is gaat doen. Maar dat was hiervan niet het geval
|
Niet als je verkeerde informatie blijft geven.
|
Is niet verkeerde info
|
Citaat:
|
Citaat:
Het kan inderdaad zijn dat het depri gevoel er al was en wordt versterkt door het gebruik, omdat door gebruik emoties versterkt (kunnen) worden. Maar het kan bijv. ook komen door een te hoge dosis THC of door andere redenen. Zoals deadlock al zei: het is een algemeen bekende bijwerking. |
Citaat:
|
Citaat:
Als je het formuleert als: "Een van de bij-effecten van cannabisgebruik kan zijn dat je je neerslachtig gaat voelen. Heb je het idee dat je daar in het algemeen last van hebt en dat dit gevoel even weg is als je stoned bent maar daarna erger terugkomt?" Bikiniboy gaf het goede antwoord trouwens dus gelijk. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:23. |