![]() |
Zijn er nog lieve forum(st)ers die mee willen helpen aan mijn scriptie? (kans op 50e)
Lieve vriendjes en vriendinnetjes, hoewel ik mijn scriptie al bijna moet inleveren ben ik nog niet tot het totaal aantal proefpersonen gekomen wat ik zou willen. Daarom wend ik mij nu tot mijn aloude en vertrouwde onzin om te kijken of hier nog mensen zijn die zo gek zijn om eraan mee te willen doen. Het duurt ongeveer een uur, maar om die moeite te compenseren wordt er per 20 deelnemers 50 euro verloot. Het gaat om nederlandstaligen die ook engels spreken. Heb je interesse, klik dan op deze link, vul je gegevens in en download het bestand met daarin het experiment + instructies.
Alvast een miljoen kusjes voor de mensen die hier moeite en tijd in willen steken *O**O* |
Helpt het als ik het nog een keer doe maar dan volledig?
|
Oates tvp.
|
Eline Elin3 terugvindpost
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Rorolate. Rodimano.
|
Caroline enilorac tvp terugvindpost doe ik morgen even.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
M'n winzip doet 't niet en toen ik een nieuwe wou downloaden haalde ik een shitload aan malware binnen en ik ben nu al uren bezig om het weg te krijgen. :herp:
|
Citaat:
|
Gedownload btw, ga de boel later even uitzoeken/doen!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een half uur lang geprutst om te snappen hoe het eindelijk werkt en als ik dat experiment nu op start en wil beginnen, (tenminste, dat hoop ik dan maar, want ik snap er de ballen van :herp:) krijg ik te zien dat het programma is gecrasht en het niet meer doet.... Ik probeer het later vandaag/vanavond/morgen nog wel een keer, goed? Voor wanneer moet je de gegevens hebben?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dan is mijn windows een lul. :bob:
|
XP?
|
Nee, 10.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb 't inmiddels aan de praat gekregen, dus verwacht straks een mailtje.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hij opende 't automatisch met winzip. En ik gebruik eigenlijk sowieso nooit .zip-bestanden.
|
Vergeten jullie liefjes niet de dingen te mailen? :o
|
Sorry Roeleboelie, het werkt bij mij toch niet. Heb 't echt geprobeerd, ik zweer. :(
|
Oh :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb het zelfde als Trimmm, ik krijg het niet aan de praat :( Ik zal vanavond nog een poging wagen, maar ik vrees het ergste....
|
Bedankt voor de moeite iig!
Kan je ook aangeven wat voor foutmelding je krijgt? Misschien weet ik dan wat het probleem is :o |
Ik ging het proberen maar ik kon de documenten die gedownload waren niet openen :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat heb ik gedaan maar dan gebeurt er niks!
|
Vreemd :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik blijf hangen in het Thank you for your participation scherm...
Geen oude laptop trouwens, i7 processor, flink wat werkgeheugen, de meeste dingen draaien vrij soepel op mijn laptop, maar dit dus niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:21. |