![]() |
Wat ben ik
Hallo,
Ik heb al een tijdje een vriendin en we zijn nu aan het experimenteren op seks gebied. We hebben een dildo gekocht zodat ik kon likken en penetreren tegelijk. Tot ik vroeg of ik haar anaal mocht nemen. Ze zei dat dat mocht als ze bij mij de dildo in mn kont mocht stoppen. Eerst schrok ik er een beetje van maar later heb ik het toch gedaan en eigenlijk vond ik het heerlijk. Ik wil t al vaker en nu is t zo dat als ik haar lik dat zij de dildo in mijn kont stopt. Ik ben zelfs opzoek geweest naar een realistische dildo zodat ik een eikel en aders kan voelen in mn kont. Ze vroeg of ik niet een keer genomen wilde worden door een echte lul en daar sta ik misschien wel open voor maar een piemel in mn mond lijkt me helemaal niks. Ik vind t gewoon heerlijk als er iets in mn kont gestopt wordt. Kan iemand me helpen met wat ik ben? |
Hoe bedoel je, met wat je bent? Dat je graag anaal gepenetreerd wordt, zegt niks over je geaardheid - het kan prima zijn dat je anale stimulatie gewoon lekker vindt, maar dat je alleen verliefd wordt op meiden. Wat je seksuele voorkeuren zijn, hoeft niet per sé iets te zeggen over op wie je verliefd wordt.
Het is voor de rest van de wereld ook niet zo belangrijk wat je bent, als jij je er maar goed bij voelt. Het hoeft geen naam te hebben als jij daar geen behoefte aan hebt. Je kunt ook gewoon "zijn" en dan is dat ook prima. |
Oke bedankt voor je reactie.
Ik dacht dat ik ergens wel bi moest zijn aangezien ik ook wel door een jongen genomen zou willen worden maar verder niks. Ik zou ook nooit verliefd kunnen worden op een jongen. Dus daar zat ik een beetje mee. Na je reactie zie ik mezelf gewoon als hetero die van anale penetratie houdt |
Noem het bischierig.
|
Maakt het uit?
|
Je bent gewoon een man die van anale seks houdt. Je bent zeker niet de enige.
|
Gebruik aub wel een buttplug, daar zit namelijk altijd een randje aan dat ervoor zorgt dat je het ding niet "opzuigt". Normale dildo's zijn niet gemaakt voor anale seks.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Balen. :(
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:48. |