![]() |
LOI cursus Frans
Ik wil m'n Frans wat verbeteren zodat ik me als toerist kan redden, is een cursus Frans voor beginners van de LOI een goed idee?
|
Citaat:
maar dan moet je natuurlijk wel heel graag willen, het is nogal prijzig |
Da's waar, het is aan de prijs, maar ik heb er genoeg van dat ik in Frankrijk niet verder kom dan 'deux croissants s'il vous plait' ;)
|
leuk zeg!, ik ga het proberen bij zo'n lokale volksuniversiteit heet dat, mijn frans is perfect als ik het moet lezen, maat praten lukt niet zo goed dus ik ga een conversatie cursus doen, wel studiebollig maarja wel handig ik ga er werken in de zomer.
ik heb geen ervaring met de loi, maar in ieder geval succes als je dat of zoiets gaat doen!! bonne chance, gros bisous, maddie :) |
Ik heb besloten nog even te kijken of ik het een beetje kan combineren met m'n HBO-opleiding...
|
Ik zou beginnen met zo'n toeristencursus van de HEMA, dat is een stuk goedkoper en het is heel duidelijk. (heb ik bij mijn zus gezien, die leert nu Spaans) Op cd-rom is dat.
|
Sikamikanico's idee is wel goed. ;)
Maar als je zo'n cursus wilt: het NTI kost precies de helft van het LOI. www.nti.nl dus ;) |
me moeder heeft ook zo'n franse cursus van de LOI en zij heeft er erg veel baat bij!! Ze zit soms in auto de cd's ervan te luisteren.....VOOR DE LOL! :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dan moet je wel gelijk de hele curcus aanschaffen, en dat is niet goedkoop. |
De NTI-site doet het nu wel en ik heb gelijk een studiegids aangevraagd :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:10. |