![]() |
Eerste keer bordeel
Hoi
Ik ben een man van 22 jaar en ik heb nog geen liefje. Ik heb al wel wat pogingen gedaan maar het mag niet zijn. En om eerlijk te zijn het interesseert mij de laatste tijd ook niet echt meer. Natuurlijk zoals dat bij jullie allemaal het geval is heb ik ook driften en lusten. Dus ja 22 en nog maagd leek mij niet echt tof en er zat niet direct verandering in te komen. Dus ik bezocht een bordeel, voor de eerste keer in mijn leven. Ik was lichtjes gestresseerd. We veranderden vaak van standje. uiteindelijk terwijl ik haar bevredigde op het laatste, masturbeerde ik en kwam ik klaar. Is het normaal dat die eerste keer nog niet super is? |
Misschien had de dame in kwestie wat meer haar best kunnen doen om het voor jou een aangename ervaring te laten zijn. Maar tegelijkertijd zijn er maar weinig dingen die de eerste keer perfect gaan ;)
|
Had je verteld dat je 1e keer was? En jah geen ervaring is ff gekloot in begin. Het word beter
|
Alles moet geleerd worden. Seks ook. En waarschijnlijk heb jij nog geluk gehad: er zijn jongens die bij de eerste keer zo gestressed of opgewonden zijn dat ze óf helemaal geen stijve krijgen óf al klaarkomen als hun piemel wordt aangeraakt.
|
Citaat:
Ik heb wel het gevoel dat ze echt haar best deed, en ze wist dat het mijn eerste keer was. Maar ik was best gestresseerd. Ik moest nog eegens zijn. Misschien in het vervolg best als ik meer tijd heb. En ik ben wel klaargekomen uiteindelijk. Niet vrijen als je stress hebt dus ;-) |
Dat komt heel vaak voor, het is toch ook best spannend om seks te hebben met een wildvreemde? Het gaat erom dat jullie een leuke tijd hadden en niet hoe 'goed' je presteerde. En klaarkomen is overigens geen verplichting of iets dat bevestigt hoe goed de seks was.
|
Citaat:
En inderdaad het was best spannend, om te vrijen met een wildvreemde! ;) Mijn hart klopt zowat met lichtsnelheid. Maar mja het klaarkomen vindt ik een meerwaarde, maar mja niet slecht voor eerste keer. Doesn't matter, had sex! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:44. |