![]() |
Een textje voor mensen die het kunnen gebruiken...
Niet van mezelf, maar van volumia... Ik ben heel reg depressief geweest enzow en ik heb dit nummer heel erg vaak geluisterd... Er is een tijd geweest waarin ik er niet meer in geloofde, maar nu wel weer, het heeft me heel erg geholpen...
Volumia! – Er is altijd een weg Lange dagen, moederziel alleen Het lijkt alsof echt niemand om je geeft Onbewogen, starend voor je uit Vragend aan jezelf waarom je leeft Iedereen kan soms Het leven niet meer aan Iedereen heeft pijn soms Dus laat jezelf niet gaan Er is altijd een weg Altijd een licht Veeg de tranen nu uit je gezicht Want er komt een moment Dat het geluk voor je staat Dus hou nog even vol als het niet gaat Het komt eraan Niet geslapen Alweer een lange nacht De toekomstdromen komen om te gaan Duizend wensen Tollend in je hoofd Zoekend naar een zorgeloos bestaan Iedereen kan soms, het leven niet meer aan Iedereen heeft pijn soms Dus laat jezelf niet gaan Er is altijd een weg Altijd een licht Veeg de tranen nu uit je gezicht Want er komt een moment Dat het geluk voor je staat Dus hou nog even vol als het niet gaat Als het geluk je plots verrast Denk dan niet na maar grijp het vast Er is altijd een weg Altijd een licht Veeg de tranen nu uit je gezicht Want er komt een moment Dat het geluk voor je staat Dus hou nog even vol als het niet gaat Want opeens wordt het weer warmer En het was zo koud en kil Een wereld van verschil |
Dank je
|
o hij geeft echt hoop
thanks xxx |
Doe het graag. Heb um vandaag ook al 30 keer geluisterd en ook al 30 keer weer gehuild...
|
Citaat:
en dat moet je dus niet krijgen du s huil maar is goed voor jezelf en beter om alles te verwerken http://forum.scholieren.com/wink.gif |
Wow echt een mooi songtekst... maarja huilen is ook weer fijn.. maar hijs wel kei mooi
|
Marchje... lees is daar het woordje Geweest????? *vreugderondje doew*
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:59. |