![]() |
Hopeloos?
Hallo scholieren van het internet
Ik zit in een redelijk lastige situatie, Mijn ouders zijn van Hindoestaanse afkomst. Dit is opzich geen probleem maar ik durf dus niet iemand aan te spreken, ik heb verder ook geen hobbies, sport, werk of een opleiding waar ik leuke meisjes tegen kom. Ik ga ook niet uit omdat ik dit in het verleden wel eens heb gedaan maar het niet veel aanvondt. Tja waarschijnlijk zal ik reacties krijgen dat ik lui ben en meer mn best moet gaan doen, onzeker over mezelf ben ik niet, het is puur mn thuis situatie en geen flauw idee hebben wie ik zal moeten aanspreken. iemand enig idee? |
Hoe oud ben je? En waarom zie je je afkomst als iets negatiefs?
|
Als ik het goed begrijp zit je thuis en doe je niks? Tja je zult toch iets moeten gaan doen als je mensen wilt ontmoeten. Ik heb zelf Hindoestaanse vrienden en die gaan soms naar feestjes speciaal voor Hindoestaanse jongeren om anderen te leren kennen.
Verder zijn er genoeg manieren om een meisje te vinden: Ga werken, ga iets leuks doen, ga de stad in, download apps waarmee je meisjes kunt leren kennen. Heb je wel wat vrienden/kennissen waar je contact mee hebt? |
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:58. |