![]() |
Favoriete TV momenten ooit
Plaats ze hier!
|
Ad Melkert die boos is op Fortuyn!
|
Blikje in de water, batterij leeg godverdomme, super domme mensen bij lingo en die ruzie bij pauw met ismail ilgun en zijn zonnebril gang
|
Vanaf 1:44:
En deze gewoon helemaal: |
Oooh die keer dat Willem matennaaier werd genoemd in BB1 :lief:
|
En het werk van Ewout Genemans natuurlijk.
Uit Fans: Als Sandra afgewezen wordt door Danny en beteuterd vraagt "wat moet ik nou met al die kaas en worst?" Als Jannes moet zingen in dat café wat gewoon een schuurtje in de achtertuin blijkt te zijn. De wandschildering van Thomas Berge. De domme sippe bek van die teleurgestelde kut bij het concert, in de andere aflevering met Thomas Berge. De vlieger voor André Hazes die ze proberen op de Albert Cuyp Markt op te laten stijgen, en hun verbazing dat 't niet lukt. Uit From Russia With Love: als die dikke gast z'n nieuwe importbruid verrast met allerlei rozenblaadjes, die zij dan meteen moet opruimen. Uit Ik Heb Het Nog Nooit Gedaan: dat Marc op de vrijgezellenavond hoort dat een vrouw weduwe is, en zegt: "Kijk eens aan!" En die andere gast die vraagt: "Hoe zit dat nou met die blowjob?" en dan zegt ze nee en dan zegt hij: "Friendzooooone." Uit Passie in de Polder eigenlijk alles met Gerrie, vooral: "Ah, hunebedden!", en zijn kritische besprekingen van het werk van de anderen in de finale. |
Oh en toen Virginia het grasveld van Rob Geus moest stofzuigen.
|
OMG wat een fantastisch lijstje Turk :lief:
Die uit IHHNNG en From Russia with love zijn heel zeker mijn favorieten, maar de rest is inderdaad ook top(y) |
Ik vond de zeemeermin en volgens mij ook Gerrie bij PidP ook briljant.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En "Plausibel! Plausibel!", ook in IHHNNG, evenals "Ik vind! Dat jij heel! Galant! Bent!"
|
Citaat:
|
Ja! Dat Plausibel-meisje uit IHHNNG. En dat meisje dat met een Hindoestaan gaat laten en Fernandes meeneemt, "want daar houden jullie negers van, hoorde ik". :D
Uit FRWL die Gerwen die klaagt dat de Russische dames lelijk zijn. :D(n) Of zijn moeder die dreigt weg te gaan met haar kaasfondue omdat zijn date niet gezellig meedoet. Of die andere gast die aan het paardenmeisje vraagt "Do you fock horses?", of zijn ouders die met paardenworst ofzo komen aanzetten. :p Verder alle ruziemomenten bij Pauw, Jinek & DWDD. |
Niet te vergeten, de momenten bij Ranking the stars dat men op zijn pik is getrapt. :D Topper was Mariska van Kolck vs. Marc vd Linde en Richard Groenedijk.
|
|
Citaat:
|
Oh, bij die van mij horen ook zeker:
- boerin Henrieke en Bert in het theekopje in Euro Disney + "das gewoon een pann'nkoek!" - boer Marcel die sexy in de deurpost van de logeerkamer hangt en vervolgens zijn drie logees welterusten wenst met een hand en drie zoenen <3 |
En boer Aad met z'n saté mag er ook wel bij.
|
En de dropkogel van Marc in IHHNNG! Hoe kan ik die nou vergeten :D
|
Ik eis een filmpje bij alle fragmenten :bob:
|
Je kunt zoveel eisen, je googelt het maar.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het was hartstikke geinig ja dat wel.
|
Ajouad doet me altijd denken aan Peter R. de Vries.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:34. |