![]() |
raarste plek?
Wat is de raarste plek waar je t ooit gedaan hebt?
|
ut balkon
woehoe |
Op de bank :rolleyes: :p
|
geen rare plekken (nog?)
|
uhm, huiskamer, keuken... badkamer, berging... pijbeurt in bios was al n lekkerrrrrrrrrrr begin van extremere....:)
|
hangmat
|
Citaat:
|
Citaat:
wel douche :confused: |
Op de keramische kookplaat bij mijn toemalige vriend. Alleen had die sukkel met zijn knie een knop aangedraait en voelde ik mijn billen warm worden! :rolleyes:
|
Citaat:
|
Ik zou niet weten waar ik het niet gedaan heb... :D
|
de bank.. das t verste weg van ut bed waar ik ut ooit gedaan heb :(
|
we zouden naar t strand gaan om te zonnen
en toen ging t regenen dus wij wouden gaan schuilen bij een bunker waarvan me vriend zei dat die open was en t ging keihard regenen maar die ging dus niet open der stond wel een soort huisje voor bouwvakkers al die pauze hebben enzow... en toen heeft die um opengebroken heheh :) doorweekte mensen, alcohol, knus plekje = goede sex :D (y) |
Haha ons raarste plekje was na een feest om 5 uur 's ochtends op een open veldje waar we normaal met school gymen...
Spannend joh! |
Citaat:
|
gekste plek: in een gangetje van het hotel voor onze kamer, op een tafeltje :D
moeilijkste plek: toch wel op de achterbank van die golf (n) |
Citaat:
|
in het holletschje :eek:
|
In het tuinkot... Bij mensen waar k ging babysitten... En oh ja, op een militaire basis (stoer he :p)
|
Op de WC bij je oude grootmoeder in de bejaardenflat terwijl de visite van haar verjaardag (notabene!) van de appeltaart zit te genieten en je ziet dat de deur niet goed in het slot valt.. én je partner is, natuurlijk, je oma zelf (haat je het ook zo om je cadeau te vergeten ne het toch nog goed te moeten maken?) .. telt zeker niet?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De DODE Zee zeker :rolleyes: :p
|
Citaat:
|
Ik heb het op heel veel rare plekken gedaan, ghehe.. :D
|
Uhm...
Hét :p: bos (niet eens beschut :eek: ), open veldje, park, douche, bank op slaapfeest bij een vriend, overdag in tentje op Paaspopcamping, in tentje op Lowlands. Andere dingetjes: aan de telefoon :o :D, bushokje, bios, bos, op Lowlands bij Korn :o en bijna bij Jaya the Cat, bad, douche, bed van zijn ouders met zn stiefbroertje erbij. Lowlands was de eerste keer dat we bij elkaar sliepen en 5 dagen constant bij elkaar waren, dusch :o |
langs 't spoor
|
De douche, spectaculair hè (NOT)
|
't bos
geen aanrader |
Citaat:
|
Kheb het welleens bij het bos.. op de parkeerplaats gedaan.. op de moterkap :p
Op een voetbalveldje 2x Wc van de discotheek 2x auto 3x En met mijn vriend op vakantie.. in ons tentje terwijl mijn ouders aan het ontbijten waren :D meter van ons vandaan. In de camping douches was wel lachen, hoor je mensen om je heen enzo.. Maar ik vind die plekjes niet echt geweldig.. voor een vluggertje misschien.. MAAR geef mij maar uitgebreide sex in... het BED. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bos, grasveldje in woonwijk ( wel 's nachts ), openbare douche :o, zeilboot, bad, douche, tegen de wastafel :D, bed van m'n ouders, bank, tentje op LL ( 2001 ).
|
In de bosjes tijdens een schoolfeest :p
|
Citaat:
|
Gister opt vogeleiland in het A'bos
In de trein (wc) Vaak i n een tent (en op Lowlands zijn we betrapt...:o *knipoogt naar een bepaalde forummer;0* Tegen de muur In het park in de bosjes In mn ouders bed En ook nog andere dingen onder een concert van iggy pop deze zomer in budapest.. Lol :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
verschillende plaatsen in de openlucht, in een tent waarin 8 mensen sliepen (heel stil zijn :D) In de tent festivals, festivals douches, in een 2 persoons ford fiesta :P. Ergens onderaan een berg op een rots, terwijl bovenop een restaurant was wat we later ontdekte(niemand heeft ons gelukkig gezien. Bos, ergens tussen het riet aan een strandje, alle kamers in het huis, bad, zwembad, etc, :D
|
Citaat:
Zo moet het... :D |
skipiste / wel snachts dan
en om even in te haken op de campingverhalen, n douchehokje is idd alleen leuk voor n vluggertje ;) |
in een trein van duitsland naar nl terug, was gezellug :p
|
tuinhuisje
|
weetikveelhttp://www.smilies.nl/eviltongue.gif
|
- de bibliotheek
- het plein voor de bibliotheek ( open lucht) :) - de trein - bushokje... och ja...volgende stap: de universiteit :D |
-Motorkap van een auto
-Kleedhokje van een zwembad -Zwembad zelf en het bubbelbad daar -Schuurtje -Langs het spoor (s'nachts weliswaar) |
uhmzzz Pinpong tafel ,
pijpbeurt in auto terwijl aan het rijden was !! in het water (gardameer) |
In bad
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:23. |