![]() |
opleiding
ik wordt helemaal gestrest als ik denk wat voor opleiding ik moet gaan doen. want ik weet niet wat ik wil gaan doen. en ik weet ook niet wat ik kan want ik kan volgens mij niks goed.
en ik weet niet wat ik leuk vind. ik weet alleen dat ik koken niks voor mij is en bouwen en planten en dieren en voor oudere zorgen is niks voor mij wat ik wel leuk vind is denk ik plannen dingen, iets met kinderen,reclame of foldertjes maken denk ik en organiseren |
Wat heb je voor opleiding gedaan of wat voor opleiding doe je nu en moet je voor komend jaar nog iets kiezen of voor september 2018?
|
Je zou kunnen kijken naar opleidingen die je voorbereiden op het werk met kinderen, of juist naar meer grafische opleidingen, of opleidingen rond tekstschrijven, of management. Bespreek dit eens met je decaan op school.
Wat voor vooropleiding heb je? |
Citaat:
handel en administratie omdat de rest niks voor mij was en ik me daar het fijnste voelde met de omgeving enzo dus zonder mean girls. er zit ook economie bij en daar ben ik heel erg slecht in |
Citaat:
|
Bespreek dit op school met je decaan. Als er iets verder van huis een opleiding is die veel beter bij je past, kan je decaan misschien ook je ouders er wel van overtuigen dat die school beter voor je is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:05. |