![]() |
Tips voor seksspeeltjes?
Ik ben een jongen van 14 en hou ervan om mezelf anaal te bevredigen. Ik gebruik vaak mn vingers ben maar op zoek naar iets anders leuks. Ik heb al een keer de achterkant van een haarborstel gebruikt en werd hier heel opgewonden van. Ik kan alleen niks anders meer bedenken om in mijn anus te stoppen. Hebben jullie nog ideeën/tips voor voorwerpen in huis die als dildo gebruikt kunnen worden? (Ik heb geen glijmiddel maar wel vaseline)
|
Zorg dat je hoe dan ook iets gebruikt wat onderaan breed is, zodat het nooit te ver naar binnen kan schieten. Het beste kan je iets gebruiken wat hier ook echt voor gemaakt is.
|
Citaat:
|
Heb wel eens verschillende dingen geprobeerd, maar niet aan te raden ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou gewoon een toy kopen met glijmiddel erbij als je die online besteld en aanvinkt dat je het op komt halen bij een postnl of dhl etc punt dan komt niemand erachter. Het wordt discreet verzonden en komt niks op je bankafschrift te staan wat herleid kan worden aan sextoys. En iedereen heeft wel ergens een verstopplekje waar je ouders t niet vinden. Er vanuitgaande dat ze er niet naar gaan zoeken
|
Wat hierboven gezegd wordt. En glijmiddel kun je gewoon bij de Etos kopen.
|
Op bol.com kun je speeltjes kopen en ophalen bij ah
|
Je kan de onderkant van een tandenborstel (normale dus geen elektrische) gebruiken denk ik....
|
Kan een elektrische tandenborstel ook?
|
Citaat:
|
Is een normale tandenborstel trouwens niet heel dun? Lijkt me niet leuk omdat het zo dun is en heel makkelijk in je anus gaat.
|
Citaat:
|
De borstel van de tandenborstel is niet afdoende stop om ervoor te zorgen dat niet de hele tandenborstel verdwijnt. Koop gewoon een seksspeeltje jongens.
|
Citaat:
|
Zou wel lucratief zijn haha :D
|
Bikinigek is een dertiger die hier eerder heeft geprobeerd om seksspeelgoed te slijten aan minderjarige meisjes.
Just sayin'. |
Ik dacht dat hij bedoelde dat ìk een shop open!
|
Daar zou ik wel achter staan! :cool:
|
Citaat:
Zodat er redelijk anoniem en veilig mensen er aan kunnen komen. 😉 . Maar dekaloog doet graag shit praten over andere... Doet niet eens moeite om wat te vragen.. Neemt gewoon dingen aan.. Just sayin'. |
Citaat:
|
Citaat:
Al is het natuurlijk altijd beter om speeltjes te gebruiken die gemaakt zijn voor anaal gebruik, zodat ze veilig en hygiënisch gebruikt kunnen worden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:11. |