![]() |
[eShop] :D, Complete PC
waar is het 't goedkoopst om een complete computer te bestellen, dus bij 1 winkel een hele computer (alles erop en eraan), ik weet wel welk product waar het goedkoopst is(pricewatch heh) maar om nou 10 keer verzendkosten te gaan betalen zie ik ook niet echt zitten,
heeft iemand enig idee welke (e)winkel gemiddeld over alle producten het goedkoopst is? (nb. ik wil wel alle onderdelen los kopen.. maar wel allemaal bij dezelfde winkel, computer moet dus nog niet in mekaar gezet zijn :)) |
ligt eraan wat erin komt, gistron is goedkoop, eynstein ookwel, exile, 1to0, zerosix..
|
Dell echte goed onze compu komt ook vandaar rap en niet veel port en de pc was ook redelijk goedkopp voor wat het was een paar maanden geleden www.dell.com
|
kwil alle delen los kopen :( ... en delllllllll doet dat volgens mij niet
|
probeer alternate eens.
maar als je pc wilt kopen doe t snel wat de prijzen gaan nu razendsnel omhoog! |
Citaat:
|
alternate heeft niet bepaald de goedkoopste prijzen/beste service
|
|
|
Citaat:
www.eynstein.nl www.exile.nl www.1to0.nl www.zerosix.nl |
Citaat:
|
btw.. dit word de pc ongeveer:
Kast = Chieftec Midi-tower type Scorpio TX-10W DVD = Pioneer 16-speed DVD speler Ide DVD-117 Floppy = Sony/Panasonic FDD 1.44 Mb diskdrive Geluid = Soundblaster Live Player 5.1 soundcard Video = Leadtek GeForce4 TD Ti 4400 128 Mb DDR AGP+DVI+TV-out Memory = Dimm 512 Mb/PC333 (DDR) Brand on Brand HD's = 80 Gb Maxtor D740X 7200 RPM Koeler = Coolermaster DP5-6I31C-0L Low-Noise Fan cooler Socket 370/Slot A MoBo = Asus A7V333 moederbord+AC97 sound Monitor = 19" LG 915ft+ FLATRON monitor Muis = Logitech Mouseman Dual Optical USB + PS/2 t-bord = Logitech Internet Navigator keyboard netwerk = E-tech 10/100 Mbit pci netwerk adapter CPU = AMD ATHLON XP 2000+ PC 266 Mhz Socket A tray Printer = Epson Stylus Color C70, 16ppm ,2880 Dpi |
Citaat:
|
Onderdelen zijn per stuk vaak heel wisselend qua prijs. Ook het aanbod van een zaak wil nog wel eens verschillen, waardoor je uiteindelijk toch één zaak zal moeten kiezen. Misschien twee. Dus het blijft concessies doen, want je gaat neem ik aan niet ieder component ergens anders bestellen (rembourskosten e.d.).
Ik heb i.i.g. hele goede ervaringen met Norrod, Informatique en Alternate. |
je kijkt gewoon in pricewatch welke winkel bij jouw spullen vaker goedkoop voorkomt
dat ie bij het ene produkt niet de goedkoopste is boeit niet.. en zoals gezegd gistron en eynstein vind ik persoonlijk erg goed |
|
Citaat:
(ik ben zelf trouwens geen alternate voorstander, staat niet al te goed bekend, heb er zelf geen ervaring mee maar de prijzen schrikken al genoeg af) |
eynstein is tot nu toe het goedkoopst
|
Citaat:
Wanneer jij een goede transactie hebt ben je denk ik so wie so minder snel geneigd dat in die survey te zetten. Wanneer 't NIET goed gaat, doe je dat een stuk sneller. Zet dat naast de grootte van Alternate. M.a.w. ik denk dat 't wel meevalt. Ze leveren snel, en deden in mijn geval absoluut niet kinderachtig wat betreft garantie. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:04. |