![]() |
Chester Bennington is dood.
Fml -o-
|
Ja :( heb ze vaak gezien, van hun eerste mega slechte liveshows tot mega-goede headliner shows. Latere werk kon me niet echt meer boeien maar ga 't toch nog eens checken. Vind het ook wel weer schrijnend dat hoogstwaarschijnlijk depressie de aanleiding is geweest.
|
Ik heb ze nog nooit live gezien (n) en dat wilde ik vet graag.
|
Ze waren er nog in juni :p
|
Treurig. Al helemaal voor zijn zes kinderen :s
Maar toch kan ik de verwachting niet onderdrukken dat bepaalde oldbees hier elk moment bepaalde lyrics in all caps gaan quoten. |
Citaat:
|
I PUSH MY FINGERS INTO MY EEEEEEEEEEEEEEEEEEEYESSSSSSSSSSSS
|
Wel verschieten... Ook van z'n achtergrond, verschrikkelijke "jeugd" gewoon... Erg voor z'n kinderen, vrouw en familie en vrienden die hij achterlaat.
|
Citaat:
|
Really? ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ben fan van Slipknot, dus... ;) :D
|
Nog nooit zoveel Linkin Park nummers gehoord als gisteren in allerlei kroegen waar ze dat normaal nooit draaien :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geen idee of het een generatie-ding is, of dat ik te veel in mijn veilige Christelijke bubble zit, maar ik (her)ken echt amper nummers van Likin Park :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het laat mij verder volledig koud, ik vind het een minder dan een matig groepje met een paar pakkende nummers en ben zelden zo teleurgesteld geweest bij een live optreden als bij hen. |
Citaat:
|
Ik vond ze op Stinkpop 2007 echt FANTASTISCH. Maar voor mij is Linkin Park ook wel echt 1 van mn ultieme puberbands.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ken ook maar echt 1 nummer van LP. Heb ze ook ooit live gezien op Pinkpop en dat was echt de enige show ooit waarbij ik legit pijn in m'n oren kreeg.
Hoe dan ook treurig van die zanger. |
Ik had hun cd al een jaar in mijn bezit toen hun eerste clip voorbij kwam op The Box. Toen een rare gewaarwording!
Jeugdsentiment.. I feel you, Zoef! |
Citaat:
|
Verder ben ik met Zoef en Loezzel.
|
Citaat:
Ik vergeet soms dat 15 jaar geleden langer klinkt dan het is :D |
Citaat:
|
Ik zie dat Hybrid Theory gereleased werd in 2000 :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wie is / was Chester Bennington?
|
Citaat:
|
Ja, waarschijnlijk is Mustache Cat zo oud, dat ie niet weet wat Google is :eek:
|
Citaat:
Daar was ik trouwens best trots op :o |
Denk je leuk ff op het forum, wordt je afgekraakt waar je bij staat En ik heb nog nooit van hem gehoord, maar ik ben ook net 14 dus wss doordat
|
Citaat:
|
Ik snap trouwens de FML uit de eerste post ook niet helemaal, of had je net kaartjes voor een concert gekocht of zo?
|
Ik vind het nog altijd geen generatiedingetje. Ik leerde ze kennen toen ik 12 was ofzo met Bleed it out. Dat kwam uit in 2007.
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:29. |