![]() |
Paar vraagjes over seks zelf en ook veiligheid .
1 je geslacht ?
2 je leeftijd ? 3 eerste keer seks hoe oud was je ? 4 heb je al eens zonder pil seks gehad ? 5 heb je al eens zonder condooms seks gehad ? 6 heb je al eens seks gehad zonder iets ? Bij dit alles je leeftijd zetten 7 ben je al eens zwanger geweest ? 8 gepland of niet ? Gehouden of niet ? 9 hoe oud was je ? 10 wat gebruik je nu ? Als ik het zelf moet doen 1 vrouw 2 21 3 12 4 ja / 12 5 ja / 12 6 ja / 12 7 ja 8 niet geplant niet gehouden abortus na 10 weken 9 13 10 silkke of anaal |
Wat is nou het doel van dit topic? Topics met zo'n enquête leveren namelijk meestal niet zoveel zinnigs op.
Wil je graag praten over hoe het was om ongewenst zwanger te raken? Zoek je lotgenoten? |
Ik wil niet veroordelend overkomen, maar als je seksueel actief bent is het wel verstandig om een fatsoenlijk voorbehoedsmiddel te gebruiken. Bij wat jij doet komt ook sperma kijken en dat brengt toch een risico met zich mee. Neem je verantwoordelijkheid, je hebt al eerder moeten kiezen voor een abortus en ik gok dat je dat niet nog eens wil. Voorkomen is beter dan genezen.
Kies je er bewust voor om geen voorbehoedsmiddel te gebruiken? |
Citaat:
@elin3 bewuste keuze veel spannender maar als je tege en man zegt klaarkomen in mijn poep doen ze dat met plezier |
Citaat:
|
Citaat:
Spannend dat ze nu wel of niet in mijn poep klaarkomen 1 keer per maand komt er wel is eentje gwn in mijn vagina |
Citaat:
|
Elk weekend andere die ik tegen kom op feestjes of cafe soms 2 achter elkaar of 2 tegelijkertijd gemiddelt zal ik er elke maand 10 verschillende hebben
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Voel een enorm bullshit opkomen
|
Ik geloof er inderdaad geen bal van
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:45. |