Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Onderzoek?? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1934732)

xDiamondAim 26-07-2017 23:07

Onderzoek??

Hallo iedereen ik heb een vraag want een jongen ik noem hem O. Hij zit samen met mij op een opname afdeling en we zijn super goede vrienden en hij vroeg aan mij of hij mij mocht onderzoeken lichamelijk ofzo wat betekent dat ? En hij vroeg het trouwens alleen aan mij niet aan mij vriendinnen ofzo
X

Mustache Cat 27-07-2017 00:25

Hij wilt gewoon seks

xDiamondAim 27-07-2017 00:35

Hij zei destraks trouwens ook tegen mij want ik heb meestal als ik in bed lig nu meestal last van mijn ribben dan zegt hij tegen mij : als je niet kan slapen kan je mij altijd appen en dan kom ik naar je toe en dan kunnen we oefeningen doen voor je pijn zei hij

Elin3 27-07-2017 05:07

Ik zou er een beetje voorzichtig mee zijn, waarschijnlijk wil hij je graag naakt zien of aanraken. Als jij dat ook wil is dat prima, maar laat niets toe waar je zelf niet 100% achter staat!

Ik neem aan dat deze jongen geen dokter is, dus lichamelijk onderzoek doen of jou echt helpen met je pijn zal hij niet kunnen. Er zit (denk ik) een andere motivatie achter.

Pluis 27-07-2017 06:52

Ja die jongen wil dus gewoon aan je zitten. En samen op je kamer is vast tegen de regels van het centrum waar je nu opgenomen bent.
Je moet vooral doen wat jij wil, jij bent de baas over je lijf.

xDiamondAim 27-07-2017 10:29

Ja dat klopt, Trouwens toen ik me eergisteren gesneden had ( door problemen ) vroeg ik aan O. Of ik van die sneeen litekens nog zou kregen hij zei nee maar wreef op een bepaalde manier over mijn arm ik vond het eigenlijk best wel fijn maar mijn vriendin had zich gesneden en hij deed wat hij bij mij arm had gedaan dat wrijfven over mijn arm niet bij haar gedaan is dit raar ?

Elin3 27-07-2017 12:20

Heeft hij een betere band met jou als met haar? Zo niet, dan is er best een kans dat hij geïnteresseerd in je is ;)

xDiamondAim 27-07-2017 13:30

Ja ik denk het wel want hoe hij reageert tegenover mij en wat hij doet bij mij doet hij bij niemand hier op de afdeling, hij kijkt trouwens ook best vaak naar mij alleen weet ik niet of dat ermee te maken heeft en hij stuurt via app ook vaak hartjes naar mij

Elin3 27-07-2017 14:45

Citaat:

xDiamondAim schreef: (Bericht 34380368)
Ja ik denk het wel want hoe hij reageert tegenover mij en wat hij doet bij mij doet hij bij niemand hier op de afdeling, hij kijkt trouwens ook best vaak naar mij alleen weet ik niet of dat ermee te maken heeft en hij stuurt via app ook vaak hartjes naar mij

Misschien kan je hem er eens naar vragen? Of durf/ wil je dat niet?

Positive mind 27-07-2017 18:46

Wat vind je er zelf van dat hij je hartjes stuurt en zoveel aandacht geeft? Als je dat niet chill vindt is het misschien verstandig om iets afstandelijker te worden naar hem toe.

Pluis 27-07-2017 20:15

Ik ga dit naar liefde en relatie verplaatsen. Daar lijkt dit topic me beter op zijn plek

xDiamondAim 27-07-2017 21:30

Over het algemeen vind ik het niet heel vervelend

Elin3 28-07-2017 06:54

Citaat:

xDiamondAim schreef: (Bericht 34380548)
Over het algemeen vind ik het niet heel vervelend

Vind je het fijn? Of vind je het wel een beetje vervelend?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:59.