![]() |
Tips voor hotels in Eindhoven?
Ik wil begin september een nachtje Eindhoven doen, icm een optreden. Aanraders?
|
Gewoon voor een nachtje slapen verder niets? Lumière in de hooghuisstraat is daarvoor dikke prima, goedkoop, in een zijstraatje van t centrum, en op rolafstand van praktisch alles.
|
Als er een Marriott is, boeken met code IBM, 20% korting en inclusief ontbijt opeens.
|
Citaat:
Ja is om gewoon te overnachten, maar zou wel graag iets deftig willen, is voor de 40e (lol wtf zeg) verjaardag van de vriendin. :o |
Hahahaha, jij pompt een ouwe zak eerpols :D
|
Nu, ik zou liefst 'n hotel vlakbij Strijp S nemen.
Deze lijkt me wel wat? http://www.inntelhotelsarteindhoven.nl/ |
Citaat:
|
Klopt :'(
|
Citaat:
Maar voor Eindhovense begrippen is bijna alles "vlak bij".. Ik weet niet wat je plannen zijn maar het gehele centrum en ook Strijp S is allemaal prima te belopen, en als het weer tegen zit dan is het hoogstens 5 minuutjes met de bus ofzo (die daar voor de deur stopt) |
Als het optreden in de Effenaar is dan is het denk ik 10 a 15 minuten lopen naar dat hotel.
|
en als het optreden Volbeat bij het Klokgebouw is dan is het ook 10 a 15 minuten lopen naar dat hotel :v
|
Citaat:
|
Ik had met de marathon een overnachting in het Pullman hotel gewonnen, dat is echt een fantastisch mooi hotel en heel goede locatie. Maar niet per se als je een gezellig schattig hotelletje zoekt of zo :P
|
Feedback van de misses: 't hoeft niet te fancy schmanzy zijn. :rolleyes: :yeah:
|
Citaat:
|
Ik zat in Hampshire Hotel Parkzicht, prima ervaren (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Blue Collar Hotel (www.bluecollarhotel.nl) is een prima en heel redelijk geprijsd hotel, direct naast station Eindhoven Strijp-S. Ze hebben standaardkamers in een wat spartaanse industriële stijl (Strijp-S he), maar ook wat grotere en meer aangeklede suites. Op de bovenste etage hebben ze een restaurant met panoramauitzicht over Eindhoven.
Niet super de luxe fancy met wellness en alles, maar alles is netjes in orde en ik kan het zeker aanraden. (y) |
Dan zou ik meteen lekker voor zo'n Burlesque-suite gaan! Lekker romantisch! :ertur: :ertur:
http://www.bluecollarhotel.nl/kamers/hotel/ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De website geeft 'n foutmelding als ik de prijzen wil checken, heb hen een mailtje gestuurd. :o Is op 2 sec lopen van waar 't optreden is, dus wat mij betreft ok. :ertur::ertur::ertur: |
Citaat:
|
Citaat:
Wegens een concert hebben wij 5 september alleen nog maar bedden vrij op de slaapzaal. -O--O--O- |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet dat dit een oud topic is, maar ik wil toch reageren. [edit] uiteraard niet in Eindhoven trouwens |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:56. |