![]() |
Vraag over mastruberen
Waar laten jullie je sperma?
Doe je het in een sok of in de douche of nog iets anders?? Zelf doe ik het vaak in een sok |
Ja douche of hemd ofzo
|
Citaat:
|
Dat*
|
Keukenpapier (maar is wel zonde) of handdoek, of gewoon direct in de wc ;)
|
Het is "masturberen" en waarom is keukenpapier zonde?
|
Omdat ik er best snel doorheen ga :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Verschillende plaatsen: onder de douche; in de wc; als er een gootsteen in de buurt is dan daarin; zakdoeken; of een wcrol in je kamer kan handig zijn ;) of je deken
|
Citaat:
|
een tip haha: veeg het nooit af aan een zwarte onderbroek ofzo als je ouders je was doen..
was eens met mezelf bezig aan men bureau, broek op men knieen, ik kwam bijna klaar maar hoor plots mijn moeder afkomen dus ik snel broek opgetrokken het moment dat ik klaarkwam. ik had toen zwarte onderbroek aan die achteraf vol met witte plekken stond... heb nog geprobeerd die weg te krijgen maar is niet echt gelukt. dus heb die nu ergens verstopt in mijn kamer en gebruik ik dat als "fap-cum onderbroek" haha |
Citaat:
|
Ik heb zakdoekjes of tishus naast mijn bed met het excuus dat ik nog wel ens een lopende neus heb in de nacht!
|
Ik gewoon in mn onderbroek
|
MastURberen.
|
Ik spuit gewoon over me heen en ga dan douchen. Heb ook wel eens over borsten van meisje gespoten, vond ze super.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ik klaarkom doe ik het meestal in een oude onderbroek of in een sok ofzo. Ook heelvaak onder de douche en heel soms in de wc of buiten op de grond
|
ik deed meestal gewoon op mijn sixpack spuiten maar dat is veel opruimen enzo dus de laatste paar dagen in de wc spuiten is veel makkelijker
|
Waarom spuit je over je bier? Zonde.
|
Citaat:
|
handdoek, washandje of keukenpapier red ik het echt niet mee
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Misschien het overwegen waard haha :ertur: |
Citaat:
|
Citaat:
Wel een smeerboel als k over mn buik heen klaarkomen, dan wil t ook wel eens in mn gezicht komen :bloos: |
Citaat:
*sorry, kon het niet laten...* |
Goed verhaal weer hoor
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:55. |