![]() |
linkedin
hebben jullie er al eens iets aan te danken gehad? en hoe/voor welke doelen gebruiken jullie het?
|
Ik word regelmatig benaderd door recruiters :o
|
Ja, de afgelopen tijd meerdere keren per dag. "For a client in blahblah".
|
Legit recruiters of beunhazen die ''recruiter'' zijn?
|
Nee legit.
|
Nee, wel aan "kiesjedocent.nl" :D
|
Ik moet mijn LinkedIn nog steeds updaten met allemaal kankergave shit die ik doe, leer, en geleerd heb de afgelopen anderhalf jaar. Recruiters binnenharken :bob:
|
Citaat:
|
Soms bloedirritant. Je moet gewoon vaak een sollicitatie doen zonder dat je weet met wie je te maken hebt. Soms omdat het defensie is, maar soms omdat ze niet willen dat mensen er buiten die agency om mee in zee gaan.
|
Mijn vent krijgt regelmatig legit banaanbiedingen als projectmanager. Mijn schoonbroertje als SAPconsultant ook. Toen ik nog teamleider was op en callcenter ik ook, nu ik festivalweide doe niet meer. En nu ik solliciteer vragen ze vaak naar LinkedIn. Het ligt een beetje aan je vakgebied ook denk ik.
|
Citaat:
|
Recruiter spam vind ik meer een nadeel dan een voordeel tbh.
|
Ik gebruik het vooral om nuttige contacten te kunnen verzamelen/netwerken voor je weet maar nooit. En ik vind het wel leuk om te zien wat voor vacatures er langs komen en wat er dan gevraagd wordt.
|
Citaat:
Maar vanaf jaar drie van mijn bachelor dus. |
Citaat:
Ze hebben ook altijd iets geweldigs te bieden! Een kans die je niet mag laten lopen! :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik bedoelde: Wat is jouw vakgebied?
|
Nog nooit eigenlijk.
|
Ik heb me ooit aangemeld, maar er verder ook nog nooit iets mee gedaan. Zal ook wel niet up to date zijn :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:57. |