![]() |
Hoi stinksokke #1913
Padje
|
Ja sorry Mn internet wilde in het schlampveld waar ik stond niet meer :bob:
|
Of mn stinksokken interfeerde met mn 3G kan ook. Fuck zo toxic
|
Gewoon een beetje urine in je broek laten lopen, liefst klein beetje ongesteld worden. NIET WASSEN. Dan stinkt je doos harder dan je sokken.
|
Ieeeewwwlll. :D
|
En mag ik een n kopen voor in de topictitel? :o
|
Citaat:
|
Anderhalve maand voor #1912, dat kan beter
|
deadlock 73
zoef de haas 54 Elin3 35 Enilorac 33 Holland Oates 31 Daantje_0705 31 Macrador 22 Kikaa* 20 Tigerly 20 Erturkoetjelief 17 spawn again 16 Haubenmeise 15 WolterB 14 Ieke 14 Penolopepop 12 fizzle-fluffy 12 df 10 Little Phoebe 10 Not for Sale 9 Abby. 9 Positive mind 8 Tough cookie 8 Pr0xy 7 Dekaloog 7 Korreltjezout 5 Loezzel 3 Miekepieke 2 Fitematrulle 1 Miekje* 1 Winniedp 1 gansmeeuwaal 1 |
Bij nader inzien toch maar niet naar Garbage gegaan. Ver weg en duur en /lui :herp::facepalm:
|
Zonde!!!
|
I know! Maar ja. Hoe is jullie weekend? *O*
|
Druk :o
Gisteren een fotoshoot gehad en daarna een verjaardag. Vandaag een paar uur in de tuin gewerkt en nog een verjaardag. En tussendoor nog een paar uur gereisd. |
Citaat:
|
Heel erg vol met Parade, weinig slaap en veel bier.
|
Ik lag te slapen en werd wakker gemaakt door een NL alert omdat ik mijn ramen dicht moest doen vanwege een heftige brand :eek:
|
Mijn hond houdt van stinksokken. En mijn vader doet ze altijd in zijn schoenen, waar de hond systematisch alle schoenen afgaat om ze af te pakken.
|
@Little Phoebe
Ja het was heerlijk aan zee. We zijn een dag door Zeeland gaan toeren, naar Rotterdam, Scheveningen en Den Haag geweest. Voor de rest veel aan het strand gezeten. Ik heb teveel geld uitgegeven aan kleren. Daar zijn echt nog veel winkels. Hier trekt alles weg (n) |
Bijna in Amsterdam *o*
|
WOEHOE
|
Citaat:
|
Zeg wat is de deal met eieren? Ik heb het een beetje gemist. Kan ik Mn eieren die ik vorige week gekocht heb gewoon eten?
|
Even checken met deze lijst: https://www.nvwa.nl/onderwerpen/bioc...en/eicodelijst
|
Ah top (y)
|
Citaat:
Maar Rotterdam vond ik leuker winkelen dan Den Haag. In Den Haag zijn we eigenlijk alleen naar de primark geweest. Rotterdam was meer bootjes kijken en ronddwalen tot het tijd was om naar huis te gaan. |
Poehpoeh, helemaal naar Maastricht, toch zeker 20 minuten met de auto of trein.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je gaat tenslotte miljoenen jaren voorwaarts in de tijd.
|
Ooooh, dat moment dat je 3 keer onder de douche bent geweest en kan concluderen dat je gewoon echt een lekker kleurtje gekregen hebt :lief:
|
Hihi, antistinkzoef.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oooh de buurman deed net zoiets grappigs.
Buurvrouw, eerste initiaal d: bd Buurman (nr 6 stukadoor): bm deadlock: ik bm: <vertelt dingen over een drugsgebruikend jochie van 17> ik: <oh nee echt ah jooh naar> bm: <vertelt nog meer> bd: HEY ik! HET STINKT HIER!!! *neus dichtknijpt* /me ziet dat z'n gulp openstaat *dichtdoet* bm: Hey bd, hoe vaak doe jij die ramen eigenlijk? bd: *scheldgromblerghkutvent* bm & ik: Hardop lachen Tokkies <3 |
Hihihi
|
HO of anderen natuurlijk, weet je/weten jullie nog een leuk restaurantje in Leiden?
|
Nee weten ze niet.
|
O
|
*in O prik*
|
Mijn hond is geschoren en het is echt lelijk geworden. Hij heeft echt een poedelkop gekregen.
|
Wtf had je dan verwacht, fucking Prins Charming?
|
Burp
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee de bedoeling was knippen, maar mijn moeder heeft hem toch laten scheren. |
Hoiiiii hoe gaat het?
|
Prima. Met jou?
|
Citaat:
https://lotendewalvis.nl |
Is er iemand wel eens met de boot naar Harwich geweest? Kan je daar een auto huren?
|
Natuurlijk kan je daar een auto huren. Het is een havenstad.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:21. |