![]() |
Waarheid Durven Doen
jullie kennen het spel waarheid durven doen wel, spelen jullie ook de dirty versie
- Hoe oud was je toen je het speelde? - geslacht? - aantal jongens / meisjes? - heb je iets moeten doen bij jezelf terwijl andere toekeken? - of gewoon dingen moeten doen? (niet bij jezelf en niet bij anderen; dus bv een hele dag zonder onderbroek rondwandelen) - Wat heb je bij andere moeten doen? - Wat hebben andere bij jouw gedaan? nog enkele waarheid en doen/durf opdrachten die je wil delen? |
Lijkt me een leuk spel om te doen met een partner
|
-Ik speel het echt altijd
-ik ben een jongen -met max. 5 mensen -ja -ja -aftrekken naakt rondlopen, een iksblokje in mijn onderbroek leggen en nog veel meer -heel hard gespankt om de tien seconden slaan (niet hard) Wij gebruiken altijd een app die geen geld kost en die zetten we dan op extreem en dat is echt altijd lachen, ik vraag me wel af wat jullie dan doen? |
- Hoe oud was je toen je het speelde?12
- geslacht?meisje - aantal jongens / meisjes?jongens 5 meisjes 5 - heb je iets moeten doen bij jezelf terwijl andere toekeken? Ja - of gewoon dingen moeten doen? (niet bij jezelf en niet bij anderen; dus bv een hele dag zonder onderbroek rondwandelen)heel kort rokje zonder onder goed en dan moet je steeds iets op rapen zo dat iedereen je poep ziet - Wat heb je bij andere moeten doen?rukke,pijpen,beffe,vingeren,neuken,swallow - Wat hebben andere bij jouw gedaan?vingeren,beffe,neuken,anaal nog enkele waarheid en doen/durf opdrachten die je wil delen?iemand blinddoeken en dan random mensen late pijpe of beffe |
Ken hele spel niet, dus snel klaar met de vragen ;)
|
Citaat:
Nice welke app gebruik je ? |
Gewoon jn de app of play store opzoeken "truth ore dare" of waarheid en doen, ik gebruik die laatste altijd
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:09. |