![]() |
C&M en M&O? Of wisA?
Hoi allemaal,
Ik had een vraagje. Ik ben dit jaar blijven zitten in 4HAVO met het vakkenpakket C&M zonder wiskunde. Ik wilde dit jaar m&o nemen in plaats van informatica, dan heb ik dus: geschiedenis, aardrijkskunde, Frans, m&o en de normale vakken. Ik begin nu heel erg te twijfelen of ik misschien toch wiskunde A moet kiezen? Mijn twijfel zit hem in de studie, ik wil graag: - pabo, - secretaresse, - rechten, - politieacademie gaan doen. Wie kan mij helpen!!!! Ik kan niks op het internet vinden. Welke studies zijn mogelijk met c&m en m&o, maar zonder wiskunde? En welke met m&o EN wiskunde? Ik hoor het graag!!! Groetjes, Valerie |
Studies die mogelijk zijn weet ik niet, maar ik zou wel echt wiskunde nemen. Dat is zo'n verschrikkelijk belangrijk vak
|
Voor de pabo moet je ook een rekentoets afleggen, lijkt me wel handig om dan wiskunde in je pakket gehad te hebben.
Op de websites van onderwijsinstellingen kan je vaak per opleiding de toelatingseisen vinden. Kijk daar eens naar, dan weet je welke vakken de opleiding als vereiste stelt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:52. |