![]() |
Iemand niet uit durven te vragen
Hey mensen, van de week kreeg ik een vraag van iemand om naar haar toe te komen en zij was met een vriendin van haar waar ik heel erg goed mee kan. Nu kon ik helaas niet maar ik geloof niet dat het vanuit haar komt dat ik naar hun toe moest komen... ik denk eerder dat t vanuit haar vriendin komt waar ik ook erg goed mee kan. Nu heb ik alleen 1 probleem ik durf haar goede vriendin niet mee uit te vragen want ik ben bang om op Mn bek te gaan om het zo te zeggen :( heeft iemand tips om dit hoe ik dit kan aanpakken?
Als het onduidelijk is hoor ik het graag |
Stel voor om iets te gaan doen wat niet direct een romantische date is. Doe iets laagdrempeligs, dan is er minder druk en dus ook minder reden voor haar om nee te zeggen.
|
En dat bedoel je dan als bijvoorbeeld dagje stad?
|
Ja bijvoorbeeld. Of gewoon vragen of jullie samen kunnen chillen bij jou thuis of bij haar. Maar dan voelt het eerst nog een beetje als vriendschappelijk, voelen jullie je allebij meer op je gemak. En dan kan je zelf bepalen of je haar dan al wil vragen.
|
Of je vraagt of ze een keer film komt kijken of je gaat naar de bios. Hoef je ook nii zoveel te praten. Scheeld een hoop awkward stiltes
|
Begin gewoon een keertje over films en werk vanaf daar naar een keertje samen naar de bios toe... Dat maakt het een stuk minder ongemakkelijk
Enne succes he |
Heb het gedaan, ze zei ja is leuk (het is sowieso nog vriendschappelijk en wat niet is kan nog komen) het is alleen dat ik beetje gevoel heb dat ze zegt ja is leuk om me niet te kwetsen en dr daarna onderuit probeert te praten
|
Kijk het eerst eens even aan, niet gelijk zo onzeker en negatief. Misschien vind ze het oprecht wel leuk! Probeer concreet een moment af te spreken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:23. |