Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   vraagje (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=193562)

Bram 22-08-2002 15:50

vraagje

ik heb een vraag, ik weet niet of het hier thuis hoort, maar ik weet niet waar anders ze te posten.
Weet iemand hoe je een persoon kan terug vinden op internet als je enkel de voornaam, leeftijd en stad kent?
Help please!!

martijn1985 22-08-2002 15:54

niet. Hoeveel mensen die in Oostende wonen en bram heten zijn 19 jaar denk je? Dat ben jij denk ik niet alleen....

StefanLovertje 22-08-2002 16:14

Citaat:

Bram schreef:
ik heb een vraag, ik weet niet of het hier thuis hoort, maar ik weet niet waar anders ze te posten.
Weet iemand hoe je een persoon kan terug vinden op internet als je enkel de voornaam, leeftijd en stad kent?
Help please!!

ligt eraan hoe je hem/haar heb laten kennen....

als 't op 'n chatsite was.. dan zal hij/haar wel terug komen naar die site..

als 't irl was, dan jah.... lukt het je niet

je kan wel op cu2.nl zoeken en op msn... maar ik geef je weinig kans

Bram 22-08-2002 16:23

eigenlijk was het een Engels meisje die ik op vakantie leren kennen heb. Ik weet dat ze msn heeft, maar ik weet haar mail niet.

StefanLovertje 22-08-2002 16:35

jah probeer haar naam dan met @hotmail.com erachter.....

Bram 22-08-2002 16:39

dat gaat niet lukken hé: juist haar voornaam+ hotmail.com

StefanLovertje 22-08-2002 17:17

woont ze in londen?? :) daar ga ik volgende week zat. heen met school... dus kan ik daar ff rondvragen...

nee geintje..

ik denk niet dat ik je verder helpen kan dan... sorry

moenbase 22-08-2002 17:21

Citaat:

Bram schreef:
dat gaat niet lukken hé: juist haar voornaam+ hotmail.com
probeer eens wat te zoeken bij ICQ, ik denk dat je daar nog de meeste kans maakt.

moenbase 22-08-2002 17:22

Overigens...heeft ze jou e-mailadres ook of niet?

Bram 22-08-2002 17:45

nee zie je, ik heb dat meisje pas op het einde van mijn vakantie leren kennen, en de laatste avond ben ik haar kwijt gespeeld, maar ik zou toch nog graag contact met haar hebben, maar dat zal waarschijnlijk dus niet meer gaan. :(
Nu ja over een paar dagen ben ik dat waarsch wel vergeten, dat zijn nu eenmaal vakantiekennisen hé...

moenbase 22-08-2002 17:51

Als je het echt wilt zou ik een gok wagen op de 'white pages' van ICQ, daar hoef je maar een paar dingen in te vullen, nou ja, mits zij natuurlijk aangemeld is daar...ooit.

Orion16 22-08-2002 20:48

Zoeken kan je ook doen op MSN... Maar ik weet nu ff niet meer zeker of het verplicht is een achternaam in te vullen :(

Bram 22-08-2002 21:05

bij icq kun je geen personen zoeken jonger dan 18 op wat slaat dat eigenlijk?? :confused:
Op msn heb ik al gezocht, ik heb een paar rachels gevonden die het zouden kunnen zijn, kheb hen een mail gezonden.

moenbase 22-08-2002 22:26

Citaat:

Bram schreef:
bij icq kun je geen personen zoeken jonger dan 18 op wat slaat dat eigenlijk?? :confused:
Op msn heb ik al gezocht, ik heb een paar rachels gevonden die het zouden kunnen zijn, kheb hen een mail gezonden.

Ja, ik vind het ook onzin, misschien om het mensen te bemoeilijken om jonge kinderen te zoeken voor rare doeleinden...

Wel, te hopen dat "jou Rachel" er tussen zit!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:47.