![]() |
Jongen maar voel me deels meisje
Ik ben dus een jongen (16jaar), maar ik voel me deels meisje. Ik zou dus graag borsten hebben en ik ben ook best geïnteresseerd in make-up en mode enzo. Ik weet dus niet echt wat ik moet doen, want ik voel me ook wel jongen maar dan zou ik ook wel wat vrouwelijke aspecten willen hebben zegmaar. Ik doe soms ook make-up op en kleding aan van mijn vriendin (die het trouwens alleen maar sexy vind, want zij is bi en ik trouwens ook), maar dan mis ik toch iets... borsten en een vagina.
Het man zijn is natuurlijk wel leuk, alleen voel ik me niet altijd man wat moet ik doen? |
Wat houd je tegen om paar dagen als vrouw te gaan?
|
Citaat:
|
Volg je hart
|
Citaat:
|
Ik begrijp dat dit een erg moeilijk aspect in je leven moet zijn... Een vriend(in) van mijn moeder had hetzelfde 'probleem' en is dus bezig met een soort van 'project'... De ene week gaat hij als man door het leven, de andere week als vrouw. Zo kan hij uitmaken wat hij het liefste heeft. In jouw geval zou het ook een fase kunnen zijn, of voel je al heel je leven op deze manier? Volgens mij is de eerste stap voor jezelf uitmaken waar je staat. Daarna kun de gewenste maatregelen nemen om jou keuze te handhaven. Ik hoop dat ik wat heb geholpen...
Xxx Luna |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:12. |