Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Jongen maar voel me deels meisje (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1935713)

Typicalteenager 28-08-2017 21:42

Jongen maar voel me deels meisje

Ik ben dus een jongen (16jaar), maar ik voel me deels meisje. Ik zou dus graag borsten hebben en ik ben ook best geïnteresseerd in make-up en mode enzo. Ik weet dus niet echt wat ik moet doen, want ik voel me ook wel jongen maar dan zou ik ook wel wat vrouwelijke aspecten willen hebben zegmaar. Ik doe soms ook make-up op en kleding aan van mijn vriendin (die het trouwens alleen maar sexy vind, want zij is bi en ik trouwens ook), maar dan mis ik toch iets... borsten en een vagina.
Het man zijn is natuurlijk wel leuk, alleen voel ik me niet altijd man wat moet ik doen?

bikinigek 29-08-2017 08:31

Wat houd je tegen om paar dagen als vrouw te gaan?

Typicalteenager 29-08-2017 10:50

Citaat:

bikinigek schreef: (Bericht 34391927)
Wat houd je tegen om paar dagen als vrouw te gaan?

Nou mijn vrienden en familie weten er niks vanaf en ik ben bang dat zij dit vreemd gaan vinden. En dan mijn vrienden en anderen mij dan gaan pesten, maar ik zit er wel over na te denken om gwn een keer met mn vriendin een keer als "vriendinnen" over straat te gaan. Alleen is het daar nog niet van gekomen.

Xanoniempjeee 30-08-2017 20:28

Volg je hart

bikinigek 31-08-2017 07:37

Citaat:

Typicalteenager schreef: (Bericht 34391966)
Nou mijn vrienden en familie weten er niks vanaf en ik ben bang dat zij dit vreemd gaan vinden. En dan mijn vrienden en anderen mij dan gaan pesten, maar ik zit er wel over na te denken om gwn een keer met mn vriendin een keer als "vriendinnen" over straat te gaan. Alleen is het daar nog niet van gekomen.

Hoeft ook niet thuis, ga dagje naar strand of amsterdam ;)

Meloenski 31-08-2017 12:11

Ik begrijp dat dit een erg moeilijk aspect in je leven moet zijn... Een vriend(in) van mijn moeder had hetzelfde 'probleem' en is dus bezig met een soort van 'project'... De ene week gaat hij als man door het leven, de andere week als vrouw. Zo kan hij uitmaken wat hij het liefste heeft. In jouw geval zou het ook een fase kunnen zijn, of voel je al heel je leven op deze manier? Volgens mij is de eerste stap voor jezelf uitmaken waar je staat. Daarna kun de gewenste maatregelen nemen om jou keuze te handhaven. Ik hoop dat ik wat heb geholpen...
Xxx Luna

Typicalteenager 05-09-2017 17:36

Citaat:

bikinigek schreef: (Bericht 34392899)
Hoeft ook niet thuis, ga dagje naar strand of amsterdam ;)

Dat zou wel kunnen ja, ik ga binnenkort weer een dagje naar een of andere stad toe.

Typicalteenager 05-09-2017 17:38

Citaat:

Meloenski schreef: (Bericht 34392962)
Ik begrijp dat dit een erg moeilijk aspect in je leven moet zijn... Een vriend(in) van mijn moeder had hetzelfde 'probleem' en is dus bezig met een soort van 'project'... De ene week gaat hij als man door het leven, de andere week als vrouw. Zo kan hij uitmaken wat hij het liefste heeft. In jouw geval zou het ook een fase kunnen zijn, of voel je al heel je leven op deze manier? Volgens mij is de eerste stap voor jezelf uitmaken waar je staat. Daarna kun de gewenste maatregelen nemen om jou keuze te handhaven. Ik hoop dat ik wat heb geholpen...
Xxx Luna

Dat 'project' heet genderfluid. Als je je dan man voelt dan kleed je je als man en als je je weer vrouw voelt dan kleed je je weer als vrouw. Ja ik kijk het nog even aan als ik naar een andere stad ga ofzo en als ik me dan beter voel als vrouw dan ga ik ook dat 'project' aan denk ik.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:12.