Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Vriend overtreed grens (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1935740)

Mtb2017 29-08-2017 17:13

Vriend overtreed grens

Hey hey,

Ik zit ergens mee,

Ik was gister bij me vriend thuis en we zaten gezellig tegen elkaar op de bank enz. Gegeven moment probeerde hij met zijn vingers in mijn broek te komen en raakte hij ook mijn kruis aan terwijl ik me broek nog aan had, ik had wat ervan gezegd dat hij ermee moest stoppen. Toen zei hij " wil je dat niet meer dan?" Hij zei dat omdat ik vorige week sex met hem had elkaar masturberen enzo terwijl ik het goed vond. Maar gisteren zaten voor de lol broek uit te trekken bij elkaar ( geen slechte bedoelingen) we zaten in ons ondergoed en ik raakte opgewonden en ik ging op zijn schoot zitten en maakte schuivende bewegingen zodat ik klaar kwam.

De volgende dag voelde ik me echt zo ontzettend klote vanwege dat hij me grens
Niet heeft gerespecteerd ( met handen in broek) en ergerde aan mezelf waarom ik seksistische bewegingen had gemaakt. Ik ben ook een beetje boos op hem ( weet hij nog niet).

Hoe zal ik dit het beste oplossen zonder ruzie te maken? Me vriend is nogal handtastelijk.

Iemand tips?

Elin3 29-08-2017 17:18

Vervelend dat je vriend zo handtastelijk is. Dat jij op moment A seks met hem wil hebben, betekent niet dat hij jou op moment B ook zomaar intiem mag aanraken. Goed dat je je grenzen aangegeven hebt. Wees wel consequent, of geef duidelijk aan dat je van gedachten veranderd bent.

Probeer dit bespreekbaar te maken. Leg hem uit waarom je soms bepaalde dingen niet wil die je op andere momenten wel wil doen. Het is belangrijk dat hij jouw grenzen respecteert, en begrip kan dat makkelijker maken.

bikinigek 29-08-2017 18:47

Jah mensen nemen dan aan dat je de volgende keer weer wil gewoon duidelijk zeggen NEE

bloodyb 29-08-2017 18:51

Misschien lees ik het niet goed maar de ts schrijft 2 tegenstrijdigheden:
1:Ik was gister bij me vriend thuis en we zaten gezellig tegen elkaar op de bank enz. Gegeven moment probeerde hij met zijn vingers in mijn broek te komen en raakte hij ook mijn kruis aan terwijl ik me broek nog aan had.
En dan staat er
2: Maar gisteren zaten voor de lol broek uit te trekken bij elkaar ( geen slechte bedoelingen) we zaten in ons ondergoed en ik raakte opgewonden en ik ging op zijn schoot zitten en maakte schuivende bewegingen zodat ik klaar kwam.

???

Mark-Vans 30-08-2017 13:10

Ik geloof ts niet.

TresCoolxx 30-08-2017 16:37

Uit jouw verhaal begrijp ik dat je op dezelfde dag niet wilde en later opeens wel? Heb je toen duidelijk aangegeven dat je van gedachten was veranderd? En zat er veel tijd tussen die twee momenten?
Het kan zijn dat als je van het ene op het andere moment vam gedachten verandert, en dat gebeurt vaker, dat hij jouw niet meer gelooft. Omdat je 'toch wel wil'

Gerardfd 01-09-2017 11:06

Ik vind dat meisjes en jongens altijd moeten kunnen zeggen dat ze geen zin hebben of niet in de stemming zijn. Nooit sex als ander geen zin heeft!! Als je ouder bent kan je het wel spelen of een soort van dwingen dat heet SM.

Elin3 01-09-2017 11:22

Citaat:

Gerardfd schreef: (Bericht 34393226)
Als je ouder bent kan je het wel spelen of een soort van dwingen dat heet SM.

Dan nog moeten grenzen gerespecteerd worden, en is het handig om bijvoorbeeld een codewoord af te spreken - wat aangeeft dat je "stop" of "nee" geen onderdeel van het spel is, maar oprecht nee betekent.

bloodyb 01-09-2017 11:27

Wat?

Gerardfd 01-09-2017 11:52

Elin3 je hebt gelijk, maar dan ben je al met SM bezig!

bikinigek 01-09-2017 13:20

Citaat:

Gerardfd schreef: (Bericht 34393226)
Als je ouder bent kan je het wel spelen of een soort van dwingen dat heet SM.

NEE is NEE ook in bdsm. Daar zijn zelfs meer regeltjes. Zoals keer spelen betekend niet automatisch dat je de volgende keer weer wil spelen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:15.