![]() |
Je wachtwoord is 17407 dagen oud en is daarom verlopen.
Das toch bijna 48 jaar! Jon naamzoek
|
3456 dagen!
|
:(
|
Raar??
|
1304 hier!
|
Ik dacht even dat het standaard was en ik het nog nooit gezien had ivm het verwijderen van accounts :p
|
5486 dagen
|
Als FB moest je elk (half?) jaar je wachtwoord veranderen, blijkbaar was dat zo lang geleden :o
|
Beetje verdacht Jon.
|
1283 dagen
|
17407 net als Carn overigens.
|
Is dit alleen als je opnieuw inlogt? Want ik ben het nog niet tegengekomen.
|
Citaat:
|
17407 lijkt me nogal een arbitrair aantal dagen. Of is er ooit een import geweest van oudere accounts naar een nieuwere versie en is er ergens een default weggeschreven?
|
Zie beleidszaken, is nu pas aangezet voor gewone leden.
|
Citaat:
|
Terugdraaien die handel.
|
2343 dagen (6,4 jaar)
Maar goed, heb direct na het veranderen mijn wachtwoord weer terugveranderd, dus lekker puh. :P |
Citaat:
|
Die van mij was ook verlopen...
Of was het een truc om ons te lokken? Laatste keer online voor mij was 23/8/2016 |
En je kat heeft de kerstmuts al/nog op :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
tis dan ook weer een nieuwe dag!
|
En aangezien het nog geen 19 januari 2038 is kunnen we nog ff dagen tellen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of nou jah, dat zegt hij wel maar volgens mij wordt dat bedoeld :herp: |
Alle wachtwoorden zijn gesalt. Antieke wachtwoorden hebben een kortere salt dan recente wachtwoorden. vBulletin heeft geen ingebouwde functie om alle wachtwoorden te resetten :herp: Kan alsnog, maar dit was even de snelste manier om het beveiligingsniveau op te krikken (ik heb inderdaad nog meer te doen).
|
Citaat:
|
Citaat:
Draai het terug. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus hoe is het met je? :p |
Citaat:
Met mij gaat het goed. M'n vakantie is gisteren begonnen.*O* en morgen trouwt m'n broer :lief: En hoe is het met jou? |
Citaat:
En gefeliciteerd! Ja, goed, ik ben veel aan het werk :p maar heb hiervoor bijna een jaar thuis gezeten, dus we mogen niet klagen! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:13. |