Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Vibrator kopen op mijn leeftijd (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1935806)

lily123 30-08-2017 22:12

Vibrator kopen op mijn leeftijd

Ik ben nu 14 en ik vinger nu al een tijdje.
Ik heb nog geen orgasme gehad al vind ik het vingeren wel heel erg fijn.
Een kleine vibrator trekt me heel erg en ik wil het ook graag uitproberen, maar er zijn een paar dingen die me aan het twijfelen maken.
1. ik ken niemand anders van mijn leeftijd die een vibrator heeft, is het wel normaal?
2. kan ik met mijn leefttijd een erotiekzaak binnen?
3. als ik bestel komen mijn ouders er sowieso achter
4.ben ik te vroeg ermee?

heeft iemand advies?
alvast bedankt!

Anoniempje3364 30-08-2017 22:57

Heb alleen iets te zeggen op 1. Ik ben zelf ook 14 en wil ook een vibrator je bent in iedergeval dus niet de enige

kevinbi 31-08-2017 00:00

Is logisch dat je een vibrator wilt. Ben zelf 16 (jongen) en wil ook al heel lang een pocket pussy lol

Maar denk niet dat het gepast is om als 14 jarige een seksshop binnen te wandelen

Je kan eventueel een alternatief voorwerp zoeken dat lijkt op een dildo? Let wel op dat er geen scherpe kanten aan zijn voor schade aan je vagina

bloodyb 31-08-2017 01:21

Je zou b.v. een cadeaubon van Bol.com kunnen kopen en daarmee een vibrator bestellen. Die kan je dan bij de AH laten bezorgen en dan ophalen.

Klowenthal 08-04-2018 18:22

Citaat:

bloodyb schreef: (Bericht 34392848)
Je zou b.v. een cadeaubon van Bol.com kunnen kopen en daarmee een vibrator bestellen. Die kan je dan bij de AH laten bezorgen en dan ophalen.

Ja idd dit is slim handig en anoniem *O**O* (maar je wilt niet hebben dat je ouders er achter komen dus berg dit goed op:nono: En trouwens is het voor een volwassenen zoals mij ook gewoon raar om een dildo/ viberator te kopen bij de seksshop)

bloodyb 08-04-2018 19:08

Als dit een vraag is is het antwoord nee. En je hoeft er ook niet meer voor naar een seksshop te gaan.

bikinigek 09-04-2018 08:23

Citaat:

Klowenthal schreef: (Bericht 34458883)
Ja idd dit is slim handig en anoniem *O**O* (maar je wilt niet hebben dat je ouders er achter komen dus berg dit goed op:nono: En trouwens is het voor een volwassenen zoals mij ook gewoon raar om een dildo/ viberator te kopen bij de seksshop)

Niks raar aan maak je er zelf van

Aardbeimeisje 09-04-2018 15:03

Citaat:

lily123 schreef: (Bericht 34392782)
Ik ben nu 14 en ik vinger nu al een tijdje.
Ik heb nog geen orgasme gehad al vind ik het vingeren wel heel erg fijn.
Een kleine vibrator trekt me heel erg en ik wil het ook graag uitproberen, maar er zijn een paar dingen die me aan het twijfelen maken.
1. ik ken niemand anders van mijn leeftijd die een vibrator heeft, is het wel normaal?
2. kan ik met mijn leefttijd een erotiekzaak binnen?
3. als ik bestel komen mijn ouders er sowieso achter
4.ben ik te vroeg ermee?

heeft iemand advies?
alvast bedankt!

Gewoon kopen bij de wat grotere drogisterij.... ze liggen in de buurt van de condooms... heel normaal hoor, om te kopen...

bikinigek 09-04-2018 15:21

Citaat:

Aardbeimeisje schreef: (Bericht 34459162)
Gewoon kopen bij de wat grotere drogisterij.... ze liggen in de buurt van de condooms... heel normaal hoor, om te kopen...

Idd en bij de shop mag je gewoon binnen. Of via bol.com

Anoniempjejwz90 12-04-2018 20:51

Hooi het klink misschien raar maar hebben jullie een electricishe tandenborstel thuis:confused: want als je nog niet weet of je een vibrator wel fijn vind kun je het eerst met de tandenborstel proberen (ik bedoel met een nieuw borsteltje erop wel zo schoon) en dan gewoon over de clitoris heen en weer bewegen terwijl de tandenborstel aan staat :):D:D

Elin3 12-04-2018 20:53

Citaat:

Anoniempjejwz90 schreef: (Bericht 34460839)
Hooi het klink misschien raar maar hebben jullie een electricishe tandenborstel thuis:confused: want als je nog niet weet of je een vibrator wel fijn vind kun je het eerst met de tandenborstel proberen (ik bedoel met een nieuw borsteltje erop wel zo schoon) en dan gewoon over de clitoris heen en weer bewegen terwijl de tandenborstel aan staat :):D:D

Heb je dit zelf wel eens geprobeerd? Met de haren van het borsteltje over de clitoris gaan zou ik persoonlijk niet doen, die zijn daar veel te ruw voor!

Aardbeimeisje 12-04-2018 21:49

Citaat:

Elin3 schreef: (Bericht 34460842)
Heb je dit zelf wel eens geprobeerd? Met de haren van het borsteltje over de clitoris gaan zou ik persoonlijk niet doen, die zijn daar veel te ruw voor!

Moet je het borsteltje omdraaien. Met de gladde kant op je clitje.... Hihi

Elin3 12-04-2018 21:51

Citaat:

Aardbeimeisje schreef: (Bericht 34460851)
Moet je het borsteltje omdraaien. Met de gladde kant op je clitje.... Hihi

Ik heb persoonlijk sowieso niet zo veel behoefte aan een tandenborstel op mijn clitoris, maar wilde de reactie toch even plaatsen voordat iemand zich bezeert ;)

bikinigek 13-04-2018 10:38

Citaat:

Anoniempjejwz90 schreef: (Bericht 34460839)

Kun je beter goedkoop opzet stukje bestellen maar geloof me een tandenborstel haalt niet bij goede vibrator

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:56.