![]() |
Vraag voor besneden jongens
Hey!
Ik vroeg mij al een tijdje af hoe het was om besneden te zijn en ik vraag mij nu nog steeds af, doet dat geen pijn? Mijn eikel is heel gevoelig dus aanraken doet al pijn maar als je dan de voorhuid dus weghaalt dan doet dat toch pijn? Klok |
Je kan het zelf eens proberen om zo af te trekken hoor!
Als je eikel droog is kan je er makkelijker over wrijven Ofwel met glijmiddel/zeep! Met je ene hand je voorvel na beneden houden en met andere hand je aftrekken Je glijd dan met je hand over je eikel ipv je voorvel dit doet |
Als je eenmaal besneden bent zal de gevoeligheid van de eikel minder worden. Maar als je je voorhuid zonder problemen over de eikel kan doen (ook als je een stijve hebt) is er eigenlijk geen reden om je te laten besnijden.
|
Ik ben besneden toen ik een jaar of twaalf was. Toen ik later aan sex begon te denken heb ik nergens last van gehad. Niets gevoeliger ofzo. Gewoon lekker genieten en voor de meisjes is het schoon!!
|
Citaat:
|
Ik ben 14 en op me 7e besneden
K had niet door wat t echt voor invloed zou hebben op je latere seksleven nouja tis nie veel Eikel is minder gevoelig dus het zou langer moeten duren om klaar te komen (nog nooit wedstrijdje tegen iemand gedaan ) maar da kan ook positief zijn je geeft namelijk tijdens seks je vriendin langer de tijd om klaar te komen want meestal is de man veel eerder dan de vrouw |
Maar hoe was je dan je penis als je onbesneden bent? Moet dat op een special manier?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|