![]() |
Even fijn wandelen in Borsbeek, dachten mijn vriendin en ik.
Word ik zomaar in mijn foef gegraaid door een vreemde vent die ons tegemoet komt lopen, mag ik in een politieauto zitten naast een behoorlijk appetijtelijke politieagent die mijn verklaring afneemt. Om het filmische scenario compleet te maken rijdt er op de terugweg een dronken brommerrijder die vlak voor onze auto een snoekduik maakt en verder niet gewond is. Snel een foto maken natuurlijk en ik toch maar even de politie bellen want hij had, behalve het asfalt, ook stilstaande auto's geraakt. Dus nu verwacht ik weer agenten over de vloer. Ik zou een abonnement moeten nemen.
|
ik wacht al ruim 1,5 uur, ze zullen nu niet meer komen zeker?
|
Ik zou nog een keer bellen en vragen of de flikken nog komen?
En jeetje, Mieke :eek: Hoe gaat het met je? |
Citaat:
Goed hoor! Er was een lieve meneer die met ons ging wachten op de politie en ik denk dat de man van het 'delict' niet helemaal honderd was. Maar wel weer lekker soapig! :herp: |
Jij maakt ook altijd wat mee! En ze komen bij je langs i.p.v. dat jij naar het bureau moet komen? Wat een service!
|
Zou zo zijn maar ik denk dat ik mijn adres niet verstaanbaar genoeg doorgaf aan de telefoon :herp:
En in Borsbeek waren we aan het wandelen en we wilden graag doorwandelen dus toen mocht het van de agenten gewoon even in de auto :cool: |
Jezus wat :eek: Wat naar zeg! Hoe gaat het nu?
Edit: oh op die vraag had je al geantwoord. Nou knuffels in ieder geval, mensen moeten echt van je af blijven. |
Tering Mieke wat naar (n) gelukkig ben je er zo nuchter onder, man wat stom.
|
Jeetje. ;x
|
Je maakt wat mee.
|
Oooh jekkes Miek :s
|
Bah, wat naar.
|
Wat een gedoe! Wel fijn dat de politie gewoon chill doet
|
Chill doet? Dit lijkt me niet meer dan normaal?
|
Nouja ik bedoel dat ze komen ipv dat je er naartoe moet en dat je gewoon verhoor kunt doen in de auto ipv speciaal naar het bureau, niet chill als in rustig :o
|
Toen er bij ons ingebroken was, deed de politie helemaal niet chill. Dat vond ik echt zo raar toen.
|
en dat is iets waar de Nederlandse politie nog wel eea van kan leren ja (y)
|
Ja, ze waren superlief! En ik werd onlangs nog gebeld. Ze vroegen het nummer van mijn vriendin omdat ze ook van haar een verklaring wilden. Ze nemen het wel serieus en dat vind ik wel goed. En ik zit er verder totaal niet mee hoor, de vent was gewoon niet helemaal 100. Lief van jullie! <3
|
Gisteren weer gebeld geweest, ze hebben de camerabeelden geanalyseerd en de bewuste man liep al een uur rond op het terrein. Ik denk dat het best goed is dat we de politie hebben gebeld :herp: Misschien pakken ze 'm wel.. :eek:
|
Citaat:
|
Hopelijk pakken ze die kerel. Zelfs als-ie niet helemaal 100 is, kan hij misschien wel behandeld worden. (y)
|
Citaat:
|
Ik heb een keer echt met de politie te maken gehad en toen waren ze heel erg lief en begripvol. Ik werd toen gehoord over een overlijden op mijn werk en was daar van elf tot vier. Ze betaalden mijn parkeergeld (wat.niet gebruikelijk is) en ik had geen lunch bij me en ze deelden hun eten met mij en zo. Op het terrein met al het onderzoek op de groep waren ze wat minder tactvol, maar meh.
|
Ik heb nog nooit echt met de politie te maken gehad, gelukkig.
Mijn vriendin is een keer gearresteerd voor drugssmokkel omdat ze een hoodie met een pet eronder aan had in een internationale trein :D (N) |
Toen mijn buurjongen ooit groen voor mijn deur lag en er overal plasjes kots op straat lagen en ik hem zijn huis in heb geholpen, heb ik de politie gebeld toen ik een keiharde bonk hoorde en daarna niets meer. Ik was bang dat hij met zijn hoofd ergens tegenaan was geknald of zou stikken in zijn eigen kots. Politie was heel behulpzaam op een maandagnacht rond 3 uur (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:00. |