![]() |
niet kunnen stoppen
hebben sommige jongen dat ook als je klaar bent met fappen dat je niet kunt stoppen en gewoon door blijft trekken
of ben ik de enige die dat probleem heeft:s |
De meeste mensen worden na het klaarkomen al snel minder geil, waardoor de zin om door te gaan met masturberen ook afneemt. Vind jij het wel fijn om nog even door te gaan, dan is dat natuurlijk ook prima.
|
ja meestal vind ik het wel (lekker) maar het word wel inderdaad steeds minder
maar blijf wel een stijve hebben dus moet het ergens wel fijn vinden toch? |
nog meer mensen die het misschien ook hebben of was dat het?
|
Ja hoor, heb ik ook regelmatig. Kom dan ook nog wel weer klaar. Maar maximaal 3x achter elkaar.
|
Ik vind het na mijn orgasme ook wel lekker om (heel) lichtjes door te gaan op mijn clitje. Die is eerst erg gevoelig maar na een tijdje wordt het dan weer heel lekker en kan ik opnieuw klaarkomen.
|
Ik wist niet dat je twee keer achter elkaar kon komen. ;)
|
vrouwen hebben dat altijd al gekund hoor en bij mannen/jongens kan het ookwel als je bepaalde trucs gebruikt ;)
|
De moeite waard om het eens uit te proberen! Wie van de jongens is dat al eens gelukt?
Jullie kunnen toch ook jezelf in het orgasme een beetje tegen houden, zodat je maar gedeeltelijk klaar komt en daarna het weer opnieuw tot twee of drie maal kunt? |
Citaat:
|
mijn lukt het gewoon hoor vind het niet zo moeilijk
|
Ja het kan wel, als je voelt dat je gaat klaarkomen en je probeert het tegen te houden kan het soms zijn dat er al wel wat sperma (ja geen voorvocht of iets dergelijks) komt maar dat hij nog wel stijf blijft. maar dat zijn niet echt orgasmes waar je dan van geniet dus heeft niet veel toegevoegde waarde :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:23. |