![]() |
Betaalde sex niet omhoog
Laatst was ik helemaal klaar met het maagd zijn dus heb ik afgesproken met iemand om betaalde sex te hebben (een hoer) is dit heel raar? (Ben 19 jaar) helaas kreeg ik hem niet omhoog.. is dit raar??
Hoop dat jullie mij kunnen geruststellen.. |
Het is helemaal niet zo vreemd om naar een prostitué te gaan als je graag seks wil hebben en bereid bent daarvoor te betalen. Misschien kreeg je geen stijve door eventuele tijdsdruk, door de spanning, of door de manier waarop het contact verliep.
Misschien kan je ons iets meer vertellen? Wist de prostitué in kwestie dat het jouw eerste keer was, en namen jullie ruim te tijd? |
Ik had het wel verteld en ze nam er zeker de tijd voor, we hadden het wel een paar keer geprobeerd.. ze bleek achteraf slecht nederlands te kunnen maar ze wist wat ik bedoel :p al met al was het wel een aparte ervaring en ben blij dat ik dat meegemaakt heb.. maar volgende keer heb ik toch iemand die nederlands spreekt en iets meer connectie mee is..
|
Communicatie is een belangrijk onderdeel van seks, hopelijk heb je volgende keer een betere ervaring ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:05. |