Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Ik heb wat tips nodig :) (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1936034)

Kipkorn 06-09-2017 21:51

Ik heb wat tips nodig :)

Hallo allemaal,
Ik ben een jongen van 15 jaar en werk in een supermarkt. Nou ik verdien wel lekker voor mijn leeftijd en ik doe gelijk wat aan m'n sociale contacten :D

Nu moest ik met een meisje werken van 16. Ze begon al veel te praten en meestal ben ik iemand die zich op de achtergrond houd en dat ik rustig aan doe. Maar ze begon echt een gesprek en ze was erg grappig. Nadat ze al echt en gesprek was begonnen en vragen stelde dacht ik: laat ik eens wat intresse tonen. Dat ging allemaal erg goed en het was erg gezellig. We hebben over van alles gepraat bijv. Waar ze vandaan komt, over sport, wat ze later wil worden, school, vakantie en nog een paar dingen. Ik ga altijd eerder weg want, ik ben 15 dus mag niet later werken en ik begin eerder. Dus ik werk met haar een uurtje en dat uurtje was al zo snel voorbij... Ik bleef gewoon nog ff. We waren nog in een gesprek dus ik bleef 15 minuten langer. Toen moest ik wel echt gaan want ik moest eten enz.

Het was zo'n lief, aardig, grappig en gezellig meisje. Ik wil graag meer met haar contact hebben maaarrrrrr hoe moet ik dat in hemels naam regelen... Ja nummer/insta/snap vragen. Maar ik ben best onzeker en vind dat altijd erg moeilijk. Dus heeft iemand tips voor mij? Ik heb ook al wat gelezen met: vraag of ze een keer een ijsje wil eten ofzo. Maar ik weet echt niet hoe...

Ik hoop hier wat hulp te krijgen. En hoe willen jullie benaderd worden meisjes? En jongens hoe doen jullie het? Erg bedankt alvast :)

Mark52 06-09-2017 22:01

Laat haar gewoon eens iets leuks/grappigs zien op instagram of snapchat. En vervolgens vraag je: Heb jij ook instagram/snapchat? enz. enz. enz.

badmuts2000 07-09-2017 19:49

Zeggen: er is iets mis met mn telefoon. Als ze dan vraagt: wat dann?
Zeg jij: joun nummer staat dr nog nii in.je bedoelt het wel serieus maar breng je t wel op n grappige manier

Elin3 08-09-2017 08:56

Citaat:

badmuts2000 schreef: (Bericht 34395632)
Zeggen: er is iets mis met mn telefoon. Als ze dan vraagt: wat dann?
Zeg jij: joun nummer staat dr nog nii in.je bedoelt het wel serieus maar breng je t wel op n grappige manier

Dat is wel een klein beetje een flauwe openingszin ;)

bierkoning 08-09-2017 10:54

Citaat:

Elin3 schreef: (Bericht 34395737)
Dat is wel een klein beetje een flauwe openingszin ;)

Heel erg slecht. Gewoon een normaal gesprek voeren.

PussyDestroyerr 08-09-2017 15:38

Citaat:

bierkoning schreef: (Bericht 34395776)
Heel erg slecht. Gewoon een normaal gesprek voeren.

Ja idd maar dan een beetje op het eind vragen tzou n beetje raar zijn als je een gesprek daarmee begint😅

Elin3 08-09-2017 15:41

Citaat:

PussyDestroyerr schreef: (Bericht 34395866)
Ja idd maar dan een beetje op het eind vragen tzou n beetje raar zijn als je een gesprek daarmee begint😅

Dan zou ik nog steeds die zin niet gebruiken. Liever eerlijk om het nummer vragen, dan met zo'n flauwe afgezaagde zin ;)

PussyDestroyerr 08-09-2017 15:42

Citaat:

Elin3 schreef: (Bericht 34395875)
Dan zou ik nog steeds die zin niet gebruiken. Liever eerlijk om het nummer vragen, dan met zo'n flauwe afgezaagde zin ;)

Ik bedoelde gwn vragen... Ik antwoordde op bierkoning die een normaal gesprek zei😉

Strijder_00 09-09-2017 21:20

Ik zou gwn eens vragen hoe ze op snapchat heet als je bijv. Met haar op snapchat bent ofzo op werk. En dan veel chatten en dan kun je vanzelf wel eens vragen om wat te gaan doen. Je komt er vanzelf wel achter of ze t wilt of niet

funkxflix 11-09-2017 16:30

Precies wat strijder zegt ;)

Bobby-ann 11-09-2017 21:10

zo'n cute verhaal 👌

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:04.