Ik heb wat tips nodig :)
Hallo allemaal,
Ik ben een jongen van 15 jaar en werk in een supermarkt. Nou ik verdien wel lekker voor mijn leeftijd en ik doe gelijk wat aan m'n sociale contacten :D
Nu moest ik met een meisje werken van 16. Ze begon al veel te praten en meestal ben ik iemand die zich op de achtergrond houd en dat ik rustig aan doe. Maar ze begon echt een gesprek en ze was erg grappig. Nadat ze al echt en gesprek was begonnen en vragen stelde dacht ik: laat ik eens wat intresse tonen. Dat ging allemaal erg goed en het was erg gezellig. We hebben over van alles gepraat bijv. Waar ze vandaan komt, over sport, wat ze later wil worden, school, vakantie en nog een paar dingen. Ik ga altijd eerder weg want, ik ben 15 dus mag niet later werken en ik begin eerder. Dus ik werk met haar een uurtje en dat uurtje was al zo snel voorbij... Ik bleef gewoon nog ff. We waren nog in een gesprek dus ik bleef 15 minuten langer. Toen moest ik wel echt gaan want ik moest eten enz.
Het was zo'n lief, aardig, grappig en gezellig meisje. Ik wil graag meer met haar contact hebben maaarrrrrr hoe moet ik dat in hemels naam regelen... Ja nummer/insta/snap vragen. Maar ik ben best onzeker en vind dat altijd erg moeilijk. Dus heeft iemand tips voor mij? Ik heb ook al wat gelezen met: vraag of ze een keer een ijsje wil eten ofzo. Maar ik weet echt niet hoe...
Ik hoop hier wat hulp te krijgen. En hoe willen jullie benaderd worden meisjes? En jongens hoe doen jullie het? Erg bedankt alvast :)
|