![]() |
Ik wil breder/gespierder zijn en meer wegen.
Ik ben 14 en 48 kilo.. ik weeg weinig dus al mn vrienden zeggen dat ik meer moet eten maar dat doe ik ook maar ik kom nooit bij..
ik lijk ook heel dun zeker mijn benen en da zit er ni goed uit. Ik doe al een halfjaar push-ups maar zoveel verschil maakt het ook ni echt. Naar de gym gaan kan ook nog niet maar ik wil wel meer gespierd zijn en dikker ( zeker mn benen ) Hebben jullie tips om bij te komen en gespierder te worden?? |
Intensief zwemmen geeft erg mooie spieren. Middels wielrennen of hardlopen kan je aan je beenspieren werken. Door roeien werk je ook aan je hele lijf.
Aankomen doe je door meer te eten dan je verbruikt. Meer brood of avondeten eten, of volle producten eten in plaats can magere is bijvoorbeeld een goede start. |
Zwemmen is een goede sport om mooi gespierd te worden inderdaad. Daarbij gezond eten, zoals groenten fruit en vooral ook volkoren producten voor energie en eiwitten, zoals eieren en kwark eten om spieren aan te maken.
|
Heb je al okselhaar, de baard in je keel en schaamhaar? Zo niet, dan ben je waarschijnlijk nog een beetje te vroeg om echt grote spieren te kunnen kweken. Als je verder in de pubertijd komt word je vanzelf breder. Wat wel helpt is als je lekker gaat sporten, zoals de anderen ook al voorstelden.
|
Kort samengevat veel bruinbrood eten met eieren en fietsen in vrije tijd of zwemmen... Btw ja ik ben puber.
Zijn er ook andere oefeningen die thuis mogelijk zijn? En ik eet veel maar ik kom nog steeds niet bij wss te weinig fruit , eiwitten en koolhydraten gegeten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik houd heel veel van fietsen maar ik raad dat echt heel erg af als je breed wilt worden :D Alleen je beenspieren zullen groeien, je bovenlichaam juist niet.
Voor de duidelijkheid: ik raad intensief wielrennen af, als je doel is om breed te worden. Uiteraard kun je gerust naar school blijven fietsen en dergelijke. Ik zeg het maar even voor de zekerheid. |
Wielrennen is inderdaad beter als je af wilt vallen. Niet als je aan wilt komen.
|
Citaat:
|
Hey !! Ik ben 15 en weegt 64 kg met een lengte van 1.79m dus ik weegt ietsjes te weinig ... Sinds vorig winter ben ik begonnen met haltersheffen en fitnessoefeningen... Daarbij heb ik wel extra kilo's bijgekregen en ben ook extra sterk geworden 😏 ... Uit mijn ervaringen is dat je veel calorie overschot moet hebben plus natuurlijk intensief trainen ... Daardoor gaat je zeker groter worden 😄😉
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:38. |