![]() |
out gaan
IK ben net een 1,5 uur geleden bijna out gegaan,maar ik heb geen pillen geslikt gisteravond wel veel gedronken.
Volgens m'n dokter, heb ik gewoon een kater ik heb net gebeld. Nou is m'n vraag kan je van alcohol ook out gaan. Ik heb t warm beetje tintelingen erg luchtig voel ik me. |
Ik denk dat het in principe wel mogelijk is, maar het hangt er natuurlijk ook van af in hoeverre je alcohol kunt verdragen.
|
out gaan = flauwvallen?
|
Ik ben bij de eerste hulp geweest onderweg op de fiets was ik bijna weg.
Ze hebben me onderzocht, iemand heeft wat in m'n drank gegooid. Vieze vuil tering mongool krijg ik nog wel. Sorry voor de spelling ik ben nog steeds een beetje weg,maar t gaat beter. |
Uhuh, alcoholvergiftiging, kijk maar ergens op een site waar veel jongeren die naar de waddeneilanden op vakantie gaan komen, daar staan wel waarschuwingen. Ik weet er niet zo veel van, boeit me ook nauwelijks als niet-drinker, maar het is geen kattepis.
|
Citaat:
|
goed in de gaten houden dus. Zijn altijd van die mongolen die dat doen.
|
Ik heb ooit mijnzelf in coma gedronken, dus je kan zeker out gaan jah.
|
Je kunt er idd wel out van gaan, ook als er geen vies spul in je drankje gegooid is. Als je bijv. al zo zat bent van het bier dat je al bijna niet meer op je benen kunt staan en daarna nog sterke drank gaat drinken, dan kun je idd gewoon in coma raken.
|
Citaat:
ik bedoel, op een gegeven moment voel je toch dat je teveel heb gedronken? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:10. |