![]() |
Douchen met vriendin
Hoi,
Poosje geleden kwam ik op het idee om een keer samen te douchen met mijn vriendin enigste probleem is ik weet niet echt goed hoe ik het moet vragen want tot nu toe hebben we alleen nog maar gezoend en ik zou graag wat verder willen als iemand iets van goede tips heeft pls geef ze want ik heb ze denk ik hard nodig -Hubert Ik ben 15 en zei is bijna 15 btw |
Gwn aan haar vragen
|
Ja zou ik wel willen maar we zijn beide nogal shy
|
Heb je haar al eens naakt gezien ?
|
Ja deels broek ging niet uit
|
Dat is de eerste stap voordat je samen gaat douchen.
Heeft zij jouw al naakt gezien ? |
Nee wouw ze niet
|
En hoelang heb je al een relatie met haar ?
|
In principe 5 maanden maar ouders denken 1 1/2 maand
|
Je kunt haar ook niet dwingen om samen te douchen. Je zal moeten wachten totdat zij er klaar voor is. En praat er met haar over, dan zal ze veel meer op haar gemak zijn.
|
Ja weet ik ik probeer ook niks te dwingen want dat zou ik zelf ook niet fijn vinden
|
Succes ermee
|
Bedankt
|
Leer samen praten over dit soort dingen (seksualiteit, grenzen, verlangens). Dat is in het begin misschien heel ongemakkelijk, maar levert ook een hoop duidelijkheid op. Als je er over praat kan jij je verlangens uiten en kan zij aangeven wat ze wel en niet wil (en andersom uiteraard). Misschien wil ze best een keer samen douchen in zwemkleding, maar (nog) niet naakt. Hoe zij er in staat weet je pas als je het bespreekt.
|
Logeren jullie al bij elkaar? Want dan is het niet zo raar om s ochtends te vragen "zullen we gezellig samen douchen? "
Als ze niet wil dan weet je dat ze daar nog niet aan toe is. Samen naar het zwembad is dan inderdaad een leuk alternatief |
Nou ja kijk we willen allebei heel graag logeren maar haar vader mag mij echt kompleet niet dus dat is beetje een probleem....
|
Vanmiddag hebben we afgesproken en wat gedaan maar dan wil ik er over beginnen maar weet niet hoe weet iemand meschien hoe ik erover moet beginnen??
|
Zo uit het niets beginnen over samen douchen is ook best awkward. Het zou logischer zijn als je het voorstelt nadat ze bij jou heeft geslapen of nadat jullie samen gesport hebben ofzo.
|
Ja weet ik ook maar ik wil er dan ook niet meteen uit het niets meekomen
|
Citaat:
|
Ja ik begin wel met dingen en dan volgt ze ook en hebben we het hartstikke gezellig maar ik weet nou niet echt hoe ik ermee moet beginnen
|
Citaat:
|
Ja das een goed idee bedankt
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:04. |