Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Een cadeautje voor me vriendin (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1936205)

Theoklaas 12-09-2017 11:07

Een cadeautje voor me vriendin

Hoi me vriendin is bijna jarig maar wil een hartje maken van papier maché en daarin cadeautjes wat vinden jullie daar van

Elin3 12-09-2017 11:25

Hoe oud is je vriendin? Vind je vriendin zelfgemaakte cadeaus leuk of juist niet? Ben je een beetje handig met papier maché?

Theoklaas 12-09-2017 12:21

Ze word 21.
en ze is zelf ook heel creatief.
want ze heb een een grabel ton gemaakt met mini doosjes er in en leters van wat we gingen doen voor mijn verjaardag.
Dus ik denk dat ze het leuk vind maar wat voor cadeautjes kan ik er in doen ik wil zoizo een armbandje met me naam en datum. Maar wat nog meer

Binkyboy97 12-09-2017 18:35

Foto van jullie samen, een kaartje met bijvoorbeeld een datum dat jij haar mee uiteten neemt (of bios). Een lekkere parfum. Doosje bonbons.

Theoklaas 13-09-2017 06:30

Want ik wel een origineel cadeau voor haar geven

Theoklaas 13-09-2017 11:51

Dus ik vroeg me af of iemand anders nog iets weet

Elin3 13-09-2017 12:54

Citaat:

Theoklaas schreef: (Bericht 34397471)
Dus ik vroeg me af of iemand anders nog iets weet

Jij kent haar beter dan wij, dus jij weet waarschijnlijk zelf ook beter wat ze leuk zal vinden ;)

Theoklaas 13-09-2017 15:11

Citaat:

Elin3 schreef: (Bericht 34397483)
Jij kent haar beter dan wij, dus jij weet waarschijnlijk zelf ook beter wat ze leuk zal vinden ;)

dat is zeker zo maar miss wist je ook wat meiden echt leuk vinden want ik een origineel cadeau voor haar geven

Elin3 13-09-2017 15:29

Citaat:

Theoklaas schreef: (Bericht 34397498)
dat is zeker zo maar miss wist je ook wat meiden echt leuk vinden want ik een origineel cadeau voor haar geven

Mijn beste vriendin wordt heel blij van sieraden die met zorg voor haar uitgezocht zijn, en van fijne verzorgingsproducten - zelf vind ik het fijner om dat soort producten gewoon zelf te kopen. Mijn hardloopmaatje maak je vooral blij met boeken (mij ook trouwens) - maar misschien houdt jouw vriendin niet van lezen. Ik kan zelf praktische cadeautjes altijd erg waarderen.

Elk meisje is anders, en vind andere dingen leuk. Iets geven wat herinnert aan een speciaal moment dat jullie samen delen doet het vaak goed. Geef een klein fotoalbum van jullie foto's samen bijvoorbeeld, kaartjes voor een show van een artiest om daar samen heen te gaan. Is ze gek op dieren, dan is het misschien tof om samen naar de dierentuin te gaan, en geef je daar als het ware een "tegoedbon" voor.

Theoklaas 13-09-2017 17:54

Je heb me hier bij goed geholpen op sd sociaal deal heb je een leuke acties zoals een 2 nachtjes in een hotel miss dan nog naar de dierentuin of zo

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:46.