![]() |
Ben je besneden of onbesneden?
Graag alleen ja of nee antwoorden en of je op latere leeftijd bent besneden
|
nee
|
Op jouw vraag "Ben je besneden of onbesneden?" is geen ja- of nee-antwoord mogelijk.
|
Citaat:
Nee,ik ben onbesneden |
Gaat lekker fietsen
|
Citaat:
|
nee
|
Jup👌😉
|
Ik ben nog steeds onbesneden..... Gelukkig maar! Moet er niet aan denken!
|
Citaat:
|
Maar voor jongens is dat toch niet echt een probleem? Is het niet voor jongens/ mannen een voordeel? Volgens mij zijn er net zoveel mensen/ mannen voor als tegen!?
|
Ze zeggen dat seks voor een man lekkerder is als hij besneden is.. (Voor mannen) de eikel is dan geheel vrij en maakt veel meer contact met de vagina.. toch?
|
Citaat:
Wat interessante informatie over vrouwenbesnijdenis. |
Ik vind wel dat een besnijdenis alleen mag in gevallen van medische noodzaak en/of als het kind oud genoeg is om dat beslissen. Het blijft anders verminking zonder inspraak.
Het hygiëne argument is natuurlijk bullshit. |
Ik ben het eens met Macrador.
|
Ik ben besneden als klein kind vanwege medische redenen (anders zou mijn eikel later niet uit de voorhuid kunnen) ben mag maagd maar heb niet het gevoel dat ik met masturberen wat mis.
|
onbesneden sterker nog ik heb een toompje van ongeveer 2cm ben 11 jaar
|
Ja, besneden🍌✂️
|
Hi
Is dit niet meer iets voor lichaam en geest,
Ot nee, ik ben niet besneden |
Ugh, mensen, leer een poll maken ofzo.
|
Citaat:
Heb je een toompje van 2 c, of bedoel je je voorhuid? |
Ik ben niet besneden maar heb wel een eikel die onbedekt is. Toen mijn piemel aan 13-14 jaar begon te groeien is de voorhuid vergeten mee te groeien.
|
ben besneden toen ik 4 was om medische reden
|
ik bedoel idd voorhuid van 2cm
|
nee
|
nop
|
Nee
|
Nee
|
Nee
|
Onbesneden
|
Ja ik ben besneden
|
Neen
|
Besneden
|
Mijn ding is nog helemaal heel
|
Ja btw mijn gebruikersnaam klopt niet meer ben inmiddels al bijna 2jaar ouder
|
Citaat:
|
ik ben onbesneden, alles zit er nog aan
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zelf ben ik besneden op latere leeftijd. toen ik 17 was. Ik had veel pijn tijdens de seks besloot mij te besnijden. Dit is een van de vervelendste dingen die er zijn. Het snijden, het bloed langs je benen maar geen gevoel voelen. na de operatie is het 3 weken in pijn leven met een bloederige penis. Maar het is de moeite waard. Nu 2 jaar later heb ik een prachtige besneden piemel en heb ik nergens meer last van
|
Aan hulp12341
Hoe doe je plassen na de operatie? |
Wat? Ik ben besneden op mijn 6e vanwege problemen met plassen. Operatie is onder narcose gebeurd, bloedde daarna nog 1 uur. Geen last meer van gehad. Dan heb jij het erger gehad.
|
Citaat:
|
Dat is de redenering: Laat je handen amputeren;dan hoef je ze nooit meer te wassen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn vriend is een maand of vijf geleden besneden en is erg blij dat hij het heeft laten doen terwijl er niet echt en hele dringende noodzaak was. En als prettige bijzaak heeft hij dezelfde ervaring, dat het veel sipmpeler schoon te houden is en schoner blijft. |
Waarom heeft hij zich laten besnijden, als ik vragen mag?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar schoner is echt onzin. Smeer em eens in met zwarte smeer en en laat maar dagje lopen. Gaat er niet allemaal af en dat is dus met "vuil" ook hoopt zich ook om in je onderbroek want laatste druppeltje na plassen knoei je er toch. Gewoon wassen besneden onbesneden 😋 dan is het fris |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:49. |