![]() |
Ik zoek een nieuw thuis voor één van mijn moeders katten.
2 Bijlage(n)
Lieve onzinners,
Omdat mijn moeder een week geleden is overleden ben ik op zoek naar een nieuw thuis voor de katten. Voor één van de katten is dat gelukkig al gelukt, maar voor Shiro ben ik nog op zoek naar een geschikte plek. Ik ben via Facebook al op zoek, maar dat schiet helaas niet erg op. Ik hoop dat één van jullie misschien interesse heeft of iemand kent die interesse heeft. Wij kunnen hem helaas zelf niet opvangen omdat mijn man allergisch is en we het veel te druk hebben om hem de aandacht die hij verdient te geven. Shiro is eengecastreerde kater van 10 jaar oud. Hij is een beetje dom maar wel heel erg lief. Hij houdt van aandacht en knuffelen en is niet zo snel bang voor anderen. Shiro is sociaal naar andere katten toe en kan ook goed met kinderen omgaan. Kennen jullie misschien iemand die hem een goed thuis kan bieden? |
Komt hij ook buiten of is het echt een binnenkat?
|
Ik kan je niet helpen maar gecondoleerd met het overlijden van je moeder.
|
Kom je hem brengen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jos is ook allergisch, behalve voor Noorse boskatten. Anders had ik je graag geholpen. Sterkte met alles.
|
Citaat:
|
gecondoleerd, wat verdrietig :( Veel sterkte, met het verlies en alle dingen die je nu moet regelen.
In welke regionen woont Shiro? Zou het eventueel nog een optie zijn om het via het asiel te doen, of wil je dat liever niet? |
Citaat:
Regio Rotterdam, liever niet via het asiel natuurlijk. Tenzij het echt echt echt niet anders kan. |
Snap ik wel hoor! Vrienden van mij hebben recent afstand moeten doen van hun kat. Zij konden niemand vinden en hebben het via het asiel gedaan en zijn daar erg tevreden over, ze krijgen mails met updates enzo.
|
Okay mevrouw S ik ga even bedenken hoe en of ik je hier mee kan helpen.
|
Jeetje, gecondoleerd Sortjuh.. helaas heb ik veel te weinig tijd en dus aandacht voor een kat. Ik hoop dat je voor Shiro snel een goed, fijn thuis vindt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gecondoleerd. :(
Mooie kat is het, had de kat graag opgenomen, maar kan hier ook niet helaas. |
Gecondoleerd :(
Kat kan hier ook niet heen, Rood is nu al zo jaloers en Zwart zou het me nooit vergeven.. Ik had je graag geholpen. Ik kan wel even voor je rondvragen, als je wil? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb mijn best gedaan, maar niemand die ik ken heeft plek voor en/of zin in een (extra) kat/huisdier :(
|
Bedankt iedereen, uiteindelijk via marktplaats iemand gevonden die heel geschikt was! Hij is vandaag opgehaald. :)
|
Wat fijn. Sterkte de komende tijd!
|
Gecondoleerd Sortjuh :(
Fijn dat je iemand gevonden hebt. Shiro lijkt echt sprekend op 1 van onze poezen. Sterkte nog en succes met je studie, dat is misschien ook meteen goede afleiding |
Citaat:
|
Citaat:
|
Komt goed (y)
|
Veel sterkte!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wij hebben nog geen kat maar hebben het wel al een hele tijd over een kat vinden die het hier leuk heeft. Ik ben veel thuis en ik knuffel graag, ik kan hem dus ook veel aandacht geven. We hebben 70m2 waarin de binnenkat zou kunnen rondrennen maar er is ook een tuin met veel andere kattenvriendjes als hij toch naar buiten wil. We hebben af en toe een hond te logeren, die gewend is aan katten. Ik zou graag helpen!
|
Citaat:
|
Ahw -O-
|
Citaat:
Citaat:
|
Ga hem terugstelen :bloos:
|
Ik dacht even dat ik een kat voor je had, maar die is al vergeven :( je verhaaltje vond ik namelijk heel lief!
|
Dankjewel :lief: we vinden de perfecte kat nog wel! :Y
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:47. |