![]() |
Viva-forum <3 <3 <3 :lief:
|
Ik ben wel erg benieuwd naar hoe de opbrengst van de auto en de prijs van het vlees zich tot elkaar verhouden..
|
Ja prachtig verhaal <3
|
Haha wtf :d
|
..... :D
|
:facepalm:
|
|
Hahaha. :D
|
dat dat forum nog bestaansrecht heeft is mij een raadsel.
Citaat:
|
Ik had hem hier al gezien :cool:
|
:D
|
Ik hoop dat dit echt is :cool:
|
Ik word er wel een beetje triest van dat de reagerende mensen vinden dat geen eten voor iemand koken even erg is als iemands auto verkopen.
Als een dude mij kut zou behandelen dan zou ik ook zeggen dat 'ie z'n vreten lekker zelf kan maken. |
Oh nee hoor, dat hebben wij ook. Als Jos het verkeerde merk koffie koopt, gooi ik een van zijn trombones uit het raam.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ik vind de impliciete aanname dat zij sowieso het eten moet koken eigenlijk vrij triest :D Maar als dat dan zo is, niet koken omdat je ruzie hebt gehad, is ook weer heel triest. Maar goed, nu neem ik het veel te serieus natuurlijk, is waarschijnlijk fake. Wel vermakelijk. |
Citaat:
|
Maar ik ben dan ook passief-agressief. :bloos:
|
Heb inmiddels ook bladzijde twee gelezen. Het was zijn auto, niet haar auto. :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat als er on zo'n baudet discussie zulke dingen gebeuren, er sowieso heel wat kinderachtige dingen aan vooraf gegaan zijn.
Hij klinkt als iemand die het wel makkelijk vind vrouw die op commando dr benen spreid, zorgt voor eten en dat soort fratsen, zij als een divaprinsesje. |
Als t allemaal waar is natuurlijk :p
|
Ik vind ze beiden gestoord.
|
Citaat:
|
Christus wat een aidstopic :n
|
Ik ben weer verzeild geraakt op het vivaforum, je wordt bedankt! :bloos:
|
Ik wilde deze ook wel met jullie delen;
https://i.imgur.com/03gLuVg.png https://warrock-hack.nl/?p=forum/topic&id=209521 |
:lief:
|
Ja ik vertrouw hem wel, maar ik wil het toch even checken :D(n)
|
Citaat:
Ik vind het vooral opvallend hoeveel mensen denken dat haar vriend haar terug wil pakken omdat ze van zijn geld leven. Ik mag toch hopen (tja, ik weet het :() dat dat een gezamenlijke keuze was als zij schrijft dat ze bewust niet een nieuwe baan heeft gezocht. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:38. |